ClickCease Ontwerpen van d_rodermond@live.nl - Designers Champions League design voor start up

Designers Champions League design voor start up

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: GalaGo
  • Categorie: Visitekaartje
  • Totaal budget: € 369.00
  • Datum start : 02-12-2021 15:47
  • Datum einde : 09-12-2021 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 69
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

GalaGo is een frisse en zeer ambitieuze start-up van Food Marketeers in Emerging Markets. GalaGo ondersteund exporteurs in het uitbreiden van export territorium en vergroot de naamsbekendheid in opkomende markten in Azië, Afrika, de Golf, en Zuid-Amerika, door diens food brand of product te promoten op een aantal van de meest aansprekende food beurzen in deze regio's. De klant bespaard zichzelf daarmee niet alleen kosten, personeel, en tijd, maar houd hiermee bovendien ook exotische Covid-varianten van de werkvloer.

Wensen: Modern (5/10) - Jeugdig (7,5/10) - Mannelijk (5/10) - Speels (7,5/10) - Luxe (5/10) - Geometrisch (5/10) - Abstract (5/10)

Kleur: De kleur paars moet ergens terugkeren in het logo

Doelgroepen: Multicultureel, man en vrouw, 30-50 jaar, werkzaam in food branche

AANVULLING: Let op, wij ontvangen diverse klachten over kopieergedrag. Laat GalaGo voorop stellen dat het niet verantwoordelijk is voor de spelregels op het platform Brandsupply, en uiteindelijk betaald met één doel; het beste ontwerp. Bij klachten of overtreden van spelregels verwijzen wij u dan ook door naar het platform zelf.

Desondanks mogen ontwerpers erop rekenen dat wij wel degelijk in alle redelijkheid proberen te kijken naar de ontwerpen. Mocht er bij het winnende ontwerp inderdaad sprake blijken te zijn van aantoonbaar kopieergedrag, zullen wij met de originele ontwerper om de tafel gaan om zelf de benodigde aanpassingen te bespreken.

Kopieëren heeft om die reden geen zin, en GalaGo roept alle ontwerpers op om vooral eigen inspiratie te gebruiken waarbij de link met de food-sector zichtbaar is, en benadrukken dat de vork slechts een voorbeeld is van de vele mogelijkheden in dit brede speelveld. Nogmaals succes.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een schattig en speelse Galago met hoge aaibaarheidsfactor moet op enige wijze zijn verwerkt in het logo. De speelsheid moet gebruikt worden om ervoor te zorgen dat het logo niet alleen vrouwen en jonger publiek aanspreekt, maar ook bij mannen op volle waardering kan rekenen.

Company Slogan: Have GalaGo.

[email protected]
  • Visitekaartje # 1263601 voor Designers Champions League  design voor start up wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer [email protected]:

      Hallo,

      Hierbij mijn aangepaste tweede voorstel. Ik hoop dat jullie enthousiast zijn.

      Mvg, Denise

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Visitekaartje # 1262812 voor Designers Champions League  design voor start up wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer [email protected]:

      Goedenavond,

      Hierbij mijn voorstel. Ik heb een duidelijke en herkenbaar beeldmerk gemaakt van het hoofd van het diertje. Ik heb de kleur blauw toegevoegd om het een zakelijke uitstraling te geven. De letters zijn wat afgerond en geven hierdoor een speelser effect.

      Mvg, Denise

    2. GalaGo zegt :

      Hallo Denise,

      bedankt voor je voorstel. Er zijn in korte tijd al redelijk veel inzendingen binnen gekomen, en om overzicht te kunnen houden selecteren we alleen de betere inzendingen om mee verder te gaan. Zoals je ziet ben je dus door naar de knock-out fase. We willen net als bij de anderen die door zijn zeker weten dat we het maximale eruit halen bij je, maar er is een basis om mee verder te kunnen.

      Iedereen die door is heeft de tip gekregen om in het logo een link te leggen met de food-sector, met als voorbeeld gegeven een vork om erin te verwerken. Diegene hebben ook allemaal voor een vork gekozen, maar indien je zelf een beter idee hebt, waarderen we ook eigen inspiratie of ideeën. We zijn betrokken in vrijwel alle food producten dus het speelveld is ruimer dan alleen de besteklade. Maak je niet te druk om de kleuren, dat kan op het einde worden afgestemd daar kijken we voor nu even doorheen.

      Tenslotte, de tweede G in GalaGo dient een hoofdletter te zijn, omdat het woordje 'Go' weer verwijsd naar het feit dat wij voor andere bedrijven afreizen naar verre markten. In die markten hebben wij als GalaGo maar twee doelen: OPVALLEN en standbezoekers lokken, om deze vervolgens te VERBINDEN met onze klanten in de FOOD-sector. Verder is er een inzending waarin het hartvormige neusje omgekeerd is. Het geeft het beestje een net wat stoerdere look zonder dat hij zijn aaibaarheid verliest. De herkenbaarheid zonder teveel poespas is goed in balans.

      Ik heb het volste vertrouwen dat je aan de hand van deze instructies in staat zal zijn om tot mee te kunnen doen met de inzendingen die we tot dusver hebben ontvangen. Succes!



    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network