CXCloud simply more effective

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: shockandawe
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 499.00
  • Datum start : 02-02-2015 16:27
  • Datum einde : 16-02-2015 16:24
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 1
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zoeken een visueel ontwerp voor onze website. De website wordt responsive, full width in de kleurstelling van het logo met als wens om simply more effective uit te stralen.

Wat we willen voorkomen is een call center website met allerlei bellende mensen met headsets. Dat is old skool...

We willen graag dat de oplssing cq website look en feel simply more effective uitstraalt.

Bedrijfsomschrijving:

CXCloud klantcontact software is de oplossing die u in staat stelt om alle communicaties met uw klanten af te handelen vanuit één systeem. Het doel van deze software is het optimaliseren van klantcontact zodat uw klanten snel en goed geholpen worden en zich daardoor zeer gewaardeerd voelen.

Doelgroep:

Organisaties die veel klantcontact hebben.


Klanten verwachten dat je bereikbaar bent als het hen uitkomt. Op een manier die zij wensen. Via telefoon, mail maar liefst ook via twitter, chat of een mobiele bedrijfs app op hun smartphone.

Kiest u voor deze manier van communiceren en stelt u uw klanten centraal? Voorkom dan scenario’s waarin uw klanten lang in de wachtrij staan om vervolgens te horen dat de afhandeling via e-mail of post plaatsvindt. De tijd van klanten is kostbaar. Klanten van nu zijn veeleisend en bepalen zelf wanneer ze met u in contact treden. Een optimale klantbeleving is belangrijk voor uw dienstverlening en voor de klanttevredenheid. Daarom speelt u natuurlijk op de behoeftes van uw klanten in.

CXCloud geeft uw klanten de mogelijkheid om hun vragen te stellen aan de agents die hen direct kunnen helpen. Zonder zogenaamde IVR systemen, die vaak niet compatible zijn met smartphones. Uw klant bepaalt het medium; communicatie is mogelijk via telefoon, e-mail, sms en social media. Vervolgens kunnen agents hier adequaat op inspelen door snel en eenvoudig tussen de verschillende kanalen te schakelen. Zo bedient u uw klanten op een manier die bij hen past en verleent u hen de service waar uw organisatie voor staat. Groeit uw call center mee met wat klanten van uw organisatie verwachten? CXCloud biedt u de helpende hand door u een flexibele schaalbare oplossing te bieden!

Wilt u ook de klanttevredenheid verhogen? Wij helpen u graag! U kunt ook een proefaccount van CXCloud aanvragen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw en grijs. Accentkleur oranje (call to action buttons)

  • designer: route39

Social Network