ClickCease Moise is nieuw in Haarlem! SOHO type boetiek, met alleen de mooiste en eigenzinnigste brands! - Website design - Brandsupply

Moise is nieuw in Haarlem! SOHO type boetiek, met alleen de mooiste en eigenzinnigste brands!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: moisestore
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 13-10-2010 10:27
  • Datum einde : 31-10-2010 10:27
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar website design die mij en MOISE past als een handschoen! Vrouwelijk, maar niet tuttig. Krachtig , maar niet te stoer. Kleurrijk maar niet te bont.

Ik zou zelf graag met de site aan de gang willen dwz, eventueel nieuwe collectie uploaden en kleine nieuwsflashes maken. Het moet er echt mooi uit gaan zien , maar ook praktisch in gebruik zijn. Het fijnst zou zijn als het dezelfde uitstraling zou hebben als de winkel, licht , luchtig , leeg, vrouwelijk en understated.
Ik houd niet van heftig en superstrak en te modern. Ik wil dat het een paar merken aangeeft die ik verkoop, locatie en openingstijden een link naar de mail, facebook en twitter.

Bedrijfsomschrijving:

Moise is de eenvrouwszaak van Monique de Randamie. Met Moise zijn er heel wat nieuwe en eigenzinnige merken naar Haarlem gekomen. De Boetiek krijgt aardig wat media aandacht vanwege de collectie maar ook de simpele , eenvoudige uitstraling. Less is zeker more, maar het is wel vrouwelijk gebleven bij MOISE. De winkel is 120 m2 met een stadstuin en daglicht serre. Het merkenpakket bestaat uit: Humanoid, ACNE, Isabel Marant,Monique vanHeist, Helmut Lang, HOPE ,Fifth Avenue Shoe Repair and many more!!!
Ook verkopen wij een verzorgingslijn uit New York Malin & Goetz, Midori Traveler's Notebooks uit Japan, en sieraden uit Parijs ,Nederland en Portland
De Collectie is met uiterste zorg samengesteld, het mag duidelijk zijn dat MOISE geen doorsnee boetiek is en ook geen doorsnee publiek heeft. De winkel is nu sinds februari 2010 open en heeft een succesvolle start gehad. Er bestaat wel al een website homepage , maar daar is verder niets mee gebeurt en die vond ik ook echt niet mooi genoeg. Vandaar deze wedstrijd!!

Doelgroep:

Vrouwen van 25 tot 55 jaar met een eigenzinnige kijk op mode. Wij zien vrouwelijke vrouwen, stoere vrouwen, excentrieke vrouwen , hele modieuze vrouwen, basic vrouwen, creative vrouwen dagelijks onze winkel in komen. De Moise vrouw houd van mode en kwaliteit en wil daar best iets meer voor betalen. Ze vind het prettig om geholpen te worden in hoor keuze, maar is niet bang om haar opinie te geven. Soms is ze stoer, maar soms ook weer niet, ze houd wel van een hakje en een jurkje op zijn tijd....maar niet altijd. Ze volgt de mode , is zeker trendsettend, maar houd ook van haar basics, jeans en een goed t shirt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De site moet creativiteit en eigenzinnigheid uitstralen. Ik vind zwart-wit ook erg mooi. Ik ben grote fan van "generic-achtige" uitstralingen en ondanks dat het niet te modern en strak hoeft voor mij, vind ik eenvoud en minimalisme erg mooi.

Licht, luchtig , vrouwelijk en understated. Ik houd heel erg van pentekeningen bij mode illustratie's , dunne fijne lijntjes, en lichtje ingekleurd met een watercolor effect. Mijn tassen van de winkel zijn van licht vergrijsd katoen met een taupe LOGO. Allemaal " in between " kleuren. Niks is te krachtig of overheersend, maar het is zeker niet zoetsappig.

Social Network