ClickCease Logo voor PR bureau in food - Logo - Brandsupply

Logo voor PR bureau in food

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Marcus Polman
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 10-08-2017 15:01
  • Datum einde : 09-09-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 151
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De naam is CRUNCH. Het is een nieuwe unit binnen een bestaand PR bureau. Doelgroep merken/bedrijven die actief zijn op het gebied van eten&drinken.

Voorkeur is een naamlogo (hoeft dus niet perse geen beeldmerk bij).

Belangrijk 1: bij het naamlogo komt als ondertitel

"flavoured by HPB"

Het logo moet zowel mét als zonder ondertitel te gebruiken zijn.

HPB staat voor het moederbedrijf: Het PR BUREAU, een Amsterdam agency met meerdere units (www.hetprbureau.nl/nl)


Stijl/ kleur / lettertype: is niet vooraf gedefinieerd. In ieder geval niet te clean of ultramodern. Meer warme kleur en stijl. Zou seventies kunnen zijn, beetje stevig/dik of andere stijltje. Zie ook bijlage voor andere labels binnen de HPB-groep. Primaire doel: moet passend zijn bij communicatie over food en lekker eten.

Bedrijfsomschrijving:

HPB is een van de leidende PR Communicatiebureaus in Nederland.
De groep bestaat uit verschillende afzonderlijke units met eigen specialisatie.

Doelgroep:

Merken en bedrijven op het gebied van eten&drinken in brede zin. Fast moving consumer goods, drinks, food producenten, horeca.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network