ClickCease Ontwerp een stoer en catchy logo voor hippe webwinkel - Logo - Brandsupply

Ontwerp een stoer en catchy logo voor hippe webwinkel

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: TrendSuppliez
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 18-08-2017 10:43
  • Datum einde : 01-09-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 61
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Graag willen we voor onze nieuwe webwinkel (TrendSuppliez) een stoer, strak, modern en fris logo.
TrendSuppliez biedt een scala een need-to-have-producten op het gebied van lifestyle en fashion. TS kan door snelle inkoop en relatief compact aanbod altijd direct inspringen op de actuele trends.

Dit logo bepaalt onze identiteit en dient duidelijk herkenbaar te zijn.

Het zou heel tof zijn wanneer er ook een beeldmerk en toffe slogan aan toegevoegd kan worden, hier laten we jullie vrij in.

Het logo zal op alle communicatiefacetten gebruikt worden en onze huisstijl gaan vormen. Let wel: mogelijk gaan we op termijn uitbreiden en komen er ......suppliez zusjes bij, deze moeten dan natuurlijk een logo van dezelfde stijl krijgen.

We willen geen softe, meisjesachtige uitstraling maar stoer, trendy en casual zijn.
Kleuren waar we blij van worden: grijs, grijs/blauw, grijs/groen, in combinatie met zwart/wit. Misschien is een gekleurde achtergrond wel gaaf, maar het moet niet afleiden van de naam.
Wij dachten zelf dat het wel gaaf zou zijn wanneer de -s- er extra uitspring. Onze naam is namelijk een samenvoegsel van trends-en -suppliez, TrendSuppliez.

Beeldmerk: een uniek geometric design waarin de T en S verwerkt zijn.

Logo's die we mooi vinden: bijv. Coco Chanel (krachtig herkenbaar beeldmerk), Supertrash, nowastedesign.nl, fashionchick. Zie voor kleuren en idee qua lettertype de bijlagen.

Dus beeldmerk, logo en slogan (niet hoogste prioriteit, maar mocht je een catchy idee hebben.....) , go for it. We zijn jullie nu al dankbaar :)

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Jong, trendy, casual 14-40 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network