ClickCease Logo ontwerp met een frisse / vlotte uitstraling voor een uitzendbureau - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo ontwerp met een frisse / vlotte uitstraling voor een uitzendbureau

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Tempz BV
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 359.00
  • Datum start : 18-04-2018 01:35
  • Datum einde : 25-04-2018 01:34
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 55
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Tempz is een nieuw jong dynamisch uitzendbureau, gespecialiseerd in het bemiddelen van flexibel personeel in de bouw, productie, logistiek & techniek. Het logo dient neutraal genoeg te zijn om in de toekomst ook op andere sectoren te richten.

Het logo zal 2 doelgroepen moeten aanspreken:

Doelgroep 1:
18 - 30 jaar
Loyaal, hardwerkend, flexibel inzetbaar
Werkzaam in functies zoals: sloper, loodsmedewerker, heftruckchauffeur, schilder.

Doelgroep 2:
MKB bedrijven in bouw, productie, logistiek & techniek
Gevestigd in Benelux
Op zoek naar betrouwbare partner op het gebied van inhuur van flexible krachten

Huiskleuren: blauw en een andere kleur dat mooi in contrast staat. Eventueel rood of appelgroen (fris), echter staan we open voor andere opties. Moet uitstralen: loyaliteit, hard werken, betrouwbaar.

Overige steekwoorden:
Verbinden / de juiste match maken (mensen verbinden)
Centraal (we zijn een centraal punt voor de opdrachtgever en opdrachtnemer)
Teamwork
Mensen
Simplify (niet te veel poespas/gedoe, mooi simpel en herkenbaar logo)

Als voorbeeld 2 bijlagen:
Ideas creative: uitstraling spreekt erg aan. Wellicht mag het iets minder zakelijk door een "speelse touch";
Airbnb: font/ lettertype spreekt aan
Connect: logo spreekt aan (2 poppetjes die in verbinding staan met elkaar)

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network