ClickCease Strakke, hippe huisstijl en logo voor nieuw uitzendbureau - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Strakke, hippe huisstijl en logo voor nieuw uitzendbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Tempforce
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 04-12-2017 13:27
  • Datum einde : 11-12-2017 13:26
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 80
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Beste creatieve professional,

Tempforce Personeelsdiensten start 1 Januari. Wij zijn op zoek naar een hippe, strakke huisstijl en een simpel maar herkenbaar logo.

De huisstijl en het logo gaan uiteraard gebruikt worden voor de website, offertes en voorstellen richting opdrachtgevers en communicatie naar de uitzendkrachten. Ook een visitekaartje is nodig.

Wij hebben zelf een idee van hoe het er ongeveer uit kan komen te zien en welke kleuren gebruikt gaan worden, maar we staan zeker open voor andere opties, stijlen, kleuren of voorstellen.

Tempforce gaat zich vooral richten op de logistiek, de horeca en ondersteunende kantoorfuncties. De oprichters zijn vrij jong, we gaan met name aan de slag binnen de randstad. We gaan samenwerken met (middel)grote, professionele bedrijven. Ons logo moet zeker bijdragen aan deze professionaliteit! We zien liever geen poppetjes of icoontjes in het logo zelf. Het is nu alleen tekst, dat is wat ons betreft prima, maar er mag ook nog iets mee gedaan worden, zodat het meer een logo wordt ipv alleen tekst in een kleurtje.

Wij zien Tempforce als de algemene naam, op de kvk heten wij Tempforce Personeelsdiensten. Onder Tempforce Personeelsdiensten hangen verschillende labels, o.a. Tempforce Uitzendbureau, Tempforce Recruitment, Tempforce Staffing. Deze zullen wij in een later stadium ook uitrollen en ontwikkelen.

In de bijlage een opzet van wat we zelf hebben gemaakt. Ondanks dat Tempforce één merknaam is, is de naam opgebouwd uit twee delen, Temp en Force. Om dit goed uit te laten komen lijkt het ons mooi om twee kleuren te gebruiken voor de twee delen van onze naam. Ook houden we van lichtblauw en donkerblauw.

Wellicht is het voor het visitekaartje/huisstijl leuk om deze twee kleuren terug te laten komen, bijvoorbeeld links op het visitekaartje een donkerblauw deel, rechts ernaast een lichtblauw deel, de rest wit. Dit is slechts een voorbeeld van ons beperkte creatieve brein, dit is jullie vakgebied! Wij zijn benieuwd.

Wij zijn niet enorm thuis in de bestandsformaten e.d. maar de huisstijl en logo's zijn nodig voor alle mogelijke toepassingen: website, social media en documenten.

Voor vragen zijn wij het beste per mail te bereiken.
Wij kijken uit naar het resultaat!

Groet,

Corneel Bakker
Tempforce Personeelsdiensten

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network