ClickCease Ontwerpen van wallypas - SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.

SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: intervlag
  • Categorie: Advertentie, Print
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 18-03-2011 12:03
  • Datum einde : 21-03-2011 12:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Er gaat een grote campagne van start begin april in de diverse media van Adformatie. Reeds op 21 Maart dient er een advertentie ontwerp ingeleverd te worden bij Adformatie.
Hoogste prioriteit:
Formaat: 1/1 staand - 210x297 mm. Full color. Medium: tijdschrift voor marketing.

Vervolgens:
-Full banner voor e-newsletter 468x60 in .gif of .jpeg max. 49kb
-Leaderboard voor site 728x90 in .gif of .swf max 49 kb
-Rectangle voor site 336x280 in .gif of .swf max 49 kb.

Zoals eerder genoemd, heeft de FC advertentie absolute prioriteit. Het liefst willen we alle uitingen met elkaar overeenstemmen, dus alles bij 1 ontwerper is een pre.

Bedrijfsomschrijving:

Intervlag is een jong bedrijf. Wij leveren vlaggen en andere doekproducten. Intervlag onderscheid zich voornamelijk door zeer lage prijzen, doel is om altijd de laagste prijzen in de markt te hebben. Via onze website www.intervlag.nl richten wij ons voornamelijk op het MKB. Wij werken over het algemeen niet met lastige offerte aanvragen, maar heel open met alle prijzen online. Simpel, no nonsense.
Daarnaast leveren wij veel aan wederverkopers, zoals reclamebureaus.
Een leuke stelling:
"Scherpe prijzen hebben niets te maken met slechte kwaliteit, maar met slim ondernemen".

Doelgroep:

Met deze campagne richten wij ons op de reclame- en evenementenbranche: bedrijven die vlaggen en andere doekmaterialen (denk aan in store promotions) inkopen voor hun klant. Het voordeel is dat zij bij ons aanzienlijk lagere tarieven betalen dan bij onze concurrentie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ons logo is bijgevoegd. Kijk ook eens op onze website www.intervlag.nl welke sinds vandaag geheel vernieuwd is. (Wordt nog grafisch getweakt)

In de advertentie en in de online uitingen moet een duidelijke call to action zijn. Houdt er rekening mee, mensen kennen ons nog niet. De call to action is: mensen kunnen naar de website gaan en geheel gratis een proef vlaggetje met eigen logo aanvragen. Ook kunnen ze met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken om onze vlaggen te verkopen.
Wat willen we:
- Clean design, schuw niet om wit te gebruiken;
- Duidelijke boodschap;
- Opvallend;
- Modern;
- Mag vernieuwend zijn.

Let op, je publiek is kritisch (marketing sector).

Wat willen we niet:
- Veel verschillen (in stijlen) tussen de items. Wij willen herkenbaar worden. Dat betekent dat mensen die bijvoorbeeld onze banner ziet ons direct moet herkennen als ze onze print add zien.
- Drukte en onoverzichtelijkheid;
- Saai;
- Stockfoto's van levenloze mensen (mannen in pakken enz)
- Heppy peppy grafische trucjes.

Wij zijn gedurende de wedstrijd altijd bereikbaar voor commentaar, feedback, vragen. Hoe meer vragen, hoe beter. Altijd constructieve feedback. Ook op niet gekozen designs!

wallypas
  • Advertentie, Print # 17408 voor SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer wallypas:

      Ik zie de gratis vlag als een test om te kijken of ik als reclame bureau de kwaliteit goed genoeg vindt voor mijn klanten. Daarom is deze advertentie gericht op het uitbreiden van het aanbod dat een reclamebureau (of andere reseller) aan hun klanten kan aanbieden. De opmaak heb ik extreem basic gehouden zodat al de aandacht naar de boodschap gaat.

      Graag wat input over deze gedachte gang.

    2. intervlag zegt :

      Dank voor je inzending.
      Ik snap je gedachtengang, maar gaat voor ons niet helemaal op. Wij zetten de vlag als product niet neer als iets nieuws, we gaan er een beetje vanuit dat iedereen het wel kent en misschien ook wel een leverancier voor heeft. Wij focussen ons meer op het onderscheidend vermogen van Intervlag: stuk lagere prijs en persoonlijke service.
      Hoop dat je hier iets mee kunt.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network