ClickCease Ontwerpen van Serendipity - Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: JTroeijen
  • Categorie: bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 16-06-2011 21:06
  • Datum einde : 23-06-2011 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving:

We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep:

Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

Serendipity
  • bedrijfsnaam & logo # 25475 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • bedrijfsnaam & logo # 25474 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Serendipity:

      Bedankt voor uw reactie.

      Bijgaand nog 2 voorstellen naar aanleiding van uw commentaar.

      Vr. groet,
      Leonie

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • bedrijfsnaam & logo # 25029 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Serendipity:

      En een variant...

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • bedrijfsnaam & logo # 25022 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Serendipity:

      Beste opdrachtgever,

      Red dip: Men wordt ondergedompeld in een beleving. Rood is bij uitstek de kleur van het gevoel. Ik ben bij deze naam meer uitgegaan van een gevoel creëren dan dat er horeca of iets dergelijks in zit. Ten eerste zijn al dit soort namen al bezet en moet je naar hele vreemde varianten op zoek en daarnaast is dit veel unieker en creatiever naar mijn idee.

      Met vr. groet, Leonie

    2. JTroeijen zegt :

      Beste Leonie,

      Dank je wel, wij voelen ook veel voor een mooie vorm als beeldmerk. Alleen, met het woord dip hebben wij een associatie van een dip..... dat is natuurlijk niet de bedoeling.

      wellicht kan de 'klodder' als ik het zo even mag uitdrukken een vrolijker, opbeurender karakter krijgen? een druppel naar beneden is ook iets treurigs... misschien de wereld op zijn kop in het beeldmerk voor meer energie, zoals wij ook wel eens doen in ons werk?

      Ik ben benieuwd,

      groet en alvast mijn dank, Johan

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network