ClickCease Ontwerpen van Stylus - Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: JTroeijen
  • Categorie: bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 16-06-2011 21:06
  • Datum einde : 23-06-2011 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving:

We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep:

Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

Stylus
  • bedrijfsnaam & logo # 25156 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Stylus:

      Hallo

      Bij het vormen van een nieuw bedrijf lijkt het mij om te beginnen bij de naam. Van daaruit kunnen we verder gaan met een ontwerp.

      Uit uw beschrijving van uw activiteiten dat uw gastvrijheid wilt uitstralen en uitnodigend wilt zijn. Daarom mij idee "invitteé"met een streepje op de e.
      Er zijn legio mogelijkheden.

      Graag alleen uw input voor de eventueel volgende stap.


      Bert Lammers

    2. JTroeijen zegt :

      Beste Bert,

      Dank je wel, invitteé lijkt me een passende naam, evenwel krijg ik er wel een logeerpartij gevoel van, maar een logo zou dit idee kunnen beinvloeden.

      Ik weet niet of de naam voldoende associatie oproept met experiences/experiencegerichtheid welke onze concepten teweeg gaan brengen. Verrassing en bruis spelen een belangrijke rol, zit dat in de naam verweven? Niettemin is invitteé zeker een pakkende naam met een hoog gastvrijheidsgehalte en laat het zich makkelijk koppelen met label of subnamen. Wat dat betreft de moeite waard om er op door te gaan.

      Met belangstelling kijk ik uit naar vervolginvullingen!

      Met verrassende gastvrije groet,

      Johan

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network