ClickCease Ontwerpen van pluutje - Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: JTroeijen
  • Categorie: bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 16-06-2011 21:06
  • Datum einde : 23-06-2011 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, PNG
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving:

We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep:

Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

pluutje
  • bedrijfsnaam & logo # 25445 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer pluutje:

      Hallo opdrachtgever,
      Hierbij een nieuwe inzending.
      Misschien dat deze beter bevalt.
      De 3 o's zijn ook als los beeldmerk te gebruiken.
      Ik hoor graag wat u ervan vindt.
      Bvd, mvg,
      Marjon

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • bedrijfsnaam & logo # 24655 voor Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer pluutje:

      Hallo opdrachtgever,
      Hierbij mijn inzending.
      Toelichting: cibus is Latijn en betekent voedsel. Cibus is al bezet dus na verder brainstormen werd het Siebus. Helemaal beschikbaar.
      Ik hoor graag wat u ervan vindt.
      Bvd, mvg,
      Marjon

    2. JTroeijen zegt :

      Beste Marjon,

      Dank je wel voor je ontwerp. De uitleg is helder, ik hoop dat we meer associaties kunnen oproepen dan alleen de lijn met eten, maar het is een mooie gedachte erachter. Ik (we) moeten de klank even in laten werken, is dit de passende klank? is onze vraag en moet even onder het kussen, zeg maar.
      ik vind de wolkjes een beetje minder strak dan ik zou willen. Moet ik de S dan zien als een beeldmerk dat ook apart gebruikt kan worden?

      Dank alvast!
      Johan

    3. pluutje zegt

      Hallo Johan,
      De "wolkjes" waren bedoeld als hapjes.
      En ja, de S was bedoeld als apart te gebruiken beeldmerk.
      Ik zal nog eens verder brainstormen maar het valt niet mee.
      Groetjes,
      Marjon

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network