ClickCease Ontwerpen van Tjeerd van der Velde vormgeving - Hanze Wetlands

Hanze Wetlands

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Hanze Wetlands
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 05-12-2012 17:55
  • Datum einde : 19-12-2012 17:51
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 30
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Hanze Wetlands in een nieuw bedrijf waarin Hanze Consult (adviseurs in biomassa en innovaties) samengaat met het Loonbedrijf Wildeman vof (maaien van gras en riet in natte gebieden alsmede het produceren van machines daarvoor.
Het nieuwe bedrijf Hanze Wetlands (HW) krijgt drie activiteiten
HW Loonbedrijf, het logo krijgt een groene kleur (ral nummer moet nog bepaald worden)
- Het idee van de afdeling HWL wordt het aanleggen, beheren en oogsten van biomassa vooral in natte gebieden.

HW Techniek , het logo krijgt een blauw-achtige kleur (Ral nummer moet nog bepaald worden)
- Het idee van de afdeling HWT is het produceren van oogst- en verwerkingsmachines in de riet en gras sector.

HW Handel en Consultancy krijgt een rode kleur (ral kleur zie logo)
- Het idee van de afdeling HWH wordt het advies en de handel in biomassa en daaraan gerelateerde machines dan wel systemen.


In het logo van de oude Hanze Consult is een H verwerkt met kantelen om daarmee de Hanze steden weer te geven.
De bedoeling is om de vorm van de logo toe te passen op de vier namen (maar ieder op zijn manier),om daarmee ook een eenheid uit te stralen, waarbij wij eigenlijk nog geen kleur hebben voor HW zelf. Wij zullen de logo’s gebruiken voor alle promotionele doelen en om de correspondentie eenduidig te maken.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Nederland, Duitsland

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Bij relevante bestanden

Tjeerd van der Velde vormgeving
  • Logo # 150653 voor Hanze Wetlands wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn deelname. De visie achter het ontwikkelde logo, is krachtige herkenbaarheid die consistent doorgevoerd word. Door het volle kleurvlak van de cirkel ontstaat er een krachtig beeld dat gevangen is in het logo. Door het contrast van een klassiek tegen modern lettertype onderscheid het logo zich en krijgt het een eigenwijze uitstraling. Verder heb ik het logo gebaseerd op de toepasbaarheid en heb ik alle 3d effecten en glows weggelaten in het ontwerp.

      Ik hoop u te inspireren met dit ontwerp!,

      Met een vriendelijke groet,

      Tjeerd van der Velde

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network