ClickCease Ontwerpen van CJD - Hip, fris en internationaal logo voor '2 Dutch Moms'

Hip, fris en internationaal logo voor '2 Dutch Moms'

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Yaelle Alkobi
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 27-06-2012 21:39
  • Datum einde : 11-07-2012 21:36
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 40
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

2 Dutch Moms is een nieuw label dat innovatieve, hippe en internationale (baby-)producten op de markt brengt. Hiervoor hebben wij een logo nodig en omdat wij al eerder goede ervaringen hebben opgedaan met BrandSupply wensen wij nu ook deze wedstrijd uit te zetten.

We willen de kleuren oranje en turquoise gebruiken en hebben een voorbeeld bijgesloten van de gewenste kleuren. Het logo dient een internationale uitstraling te hebben. Krachtig en klasse. Het bedrijf wordt gerund door twee jonge, zeer ambitieuze vrouwen.


Wij laten ons graag verrassen. Een beeldmerk kan leuk zijn, hoeft niet. We vinden het belangrijk dat het niet 'truttig' wordt. Liever fris, hip en tijdloos mooi.

Behalve het logo met hierin uiteraard de naam '2 dutch moms', zouden wij ook graag een voorstel zien voor een bijpassend visitekaartje.

Bedrijfsomschrijving:

Het vermarkten van internationale, succesvolle baby/kind/vrouw gerelateerde producten.

Doelgroep:

Vrouwen in de leeftijd van 25 tot 40 jaar, HBO, gemiddeld tot bovengemiddeld inkomen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren van haarverzorgingsproduct Moroccan Oil (zie foto) zijn het uitgangspunt voor ons logo. Warm oranje, fris turquoise.

CJD
  • Logo # 104253 voor Hip, fris en internationaal logo voor  '2 Dutch Moms'  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer CJD:

      Hallo Yaelle,

      Voor elke nieuwe moeder is het altijd maar weer uitvogelen hoe alles werkt. Ze hebben eigenlijk een beetje hulp/ervaring nodig. Daar komen jullie om de hoek kijken, de 2 Dutch Moms.

      Ik heb in het logo gekozen voor een geschreven font. Dit maakt het een persoonlijke sfeer, jullie kunnen uit eigen ervaring (weet niet of dit het geval is, maar maakt niet uit) hoe het is om moeder te zijn. Om het nog maar even extra te onderstrepen dat jullie ook moeders zijn. De nieuwe moeders hebben bij jullie niet alleen de deskundigheid van 1 moeder maar zelfs van 2! Vandaar het 2tje klein voor de D.

      Ik wil het heel rustig, helder en overzichtelijk houden, omdat een baby krijgen al drukte genoeg is. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

      Mvg,

      CJD

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network