ClickCease Ontwerpen van Identity Factory - LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER

LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: zuiveramsterdam
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 1,000.00
  • Datum start : 04-10-2011 17:10
  • Datum einde : 31-10-2011 17:15
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg.
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 268
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

BEELDMERK. AANGEPASTE BRIEFING!
Doorontwikkeling van het huidige SPA ZUIVER LOGO. Het huidige logo past niet binnen de nieuwe visie en de strategie van het gezondheidsdenken. De huidige naam SPA SPORT HOTEL is erg op het product gericht en Zuiver zal haar naam dan ook hoogstwaarschijnlijk veranderen naar SPA ZUIVER waarbij de focus op de mindstyle wordt gelegd en niet zo zeer op de producten die in het centrum aangeboden worden. Het logo is tevens in huidige vorm niet sterk als naam of beeldmerk. Sterke behoefte voor beeldmerk welke tevens bij het merkenbureau te registreren is en waarmee Zuiver kan gebruiken voor haar productontwikkeling (denk hierbij aan lifstyle goederen).

Vereiste beeldmerk/logo;
Het logo dient het gevoel van Zuiver uit te stralen. We zoeken hierbij naar een strak beeldmerk welke ook ZEER geschikt is om in zwart/wit te gebruiken en op producten. Het logo dient hierbij ook rust uit te stralen. Gewenste kleur van het beeldmerk is een natuurlijke tint blauw (denk hierbij aan zuiver water of zuivere lucht). Ons idee is om een moderne vorm van een mandala te maken, dus abstract en strak. HIerbij mogen de eigenschappen van het bedrijf terugkomen; personal, health, beweging, wellness maar ook de volgende kernwaarden bevatten: transparant, eerlijk, zuiver en daarbij de balans tussen lichaam en geest.

Bedrijfsomschrijving:

Zuiver Personal Health & Wellness Centrum. Spa Zuiver is een compleet en luxueus sport-en wellness centurm op een kleine 50.000 m2 gelegen op een prachtige locatie aan het Amsterdamse Bos. Zuiver gelooft in de werking van een gezonde geest in een gezond lichaam. Een gezonde balans tussen beweging, rust, zingeving en voeding zorgt ervoor dat een ieder het beste uit haar of zijn leven kan halen. Het belang van een gezonde geest in een gezond lichaam wordt al eeuwen in filosofieen en religies benadrukt. Binnen het gezondheiddsdenken is sport en de geestelijke ontspanning actueel. Spa Zuiver draagt bij aan de ontwikkeling en de gezondheid van haar leden. 'mens sana in corpore sano'

Doelgroep:

Primair mensen tussen de 35-70 jaar. Iedereen van jong tot oud die bewust bezig zijn met haar of zijn gezondheid.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Basis dient wit te zijn met een steunkleur taupe en een blauwe kleur welke staat voor gezondheid, schone lucht en schoon water.

Tekst 'SPA ZUIVER' in taupe; pantone 405

Kleurgebruik; blauw/taupe/diverse tinten grijs of taupe

Rekening houdende; het logo dient bruikbaar te zijn zowel in zwart/wit en als beeldmerk voor online media (applications) en lifestyle producten. Echter zal het logo in alle tijden wel rust uit dienen te stralen. Het huidige logo SPA SPORT HOTEL ZUIVER wordt dus SPA ZUIVER. Onder het logo is er een behoefte aan een description met de tekst 'Personal Health & Wellness Club'. Het lettertype is in de huidige huisstijl metacondensed en eurostyle.

Identity Factory
  • Logo # 38640 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38636 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38635 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Identity Factory:

      Hier in een zwart-wit versie op witte ondergrond.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38602 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38601 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38350 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38347 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38346 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38344 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38343 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Identity Factory:

      Beste opdrachtgever,

      Ik heb in mijn symbool gekozen voor 2 abstract poppetjes die in 'beweging' zijn en de juiste balans zoeken tussen lichaam en de geest. Deze zijn afgeleid van de 'S' van Spa en zodoende gemakkelijk te gebruiken in favicons of Social Media icons.

      Graag hoor ik van u of het logo goed is bevallen bij u.

      Mvg,
      Rik | identity factory

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38342 voor LOGO BRANDING  - SPA SPORT HOTEL ZUIVER wedstrijd Klacht indienen
    1. zuiveramsterdam zegt :

      Goedendag,
      Hartelijk dank voor de inzending van het beeldmerk. Erg leuk dat je de moeite hebt genomen om ons te helpen naar de weg naar een nieuwe huisstijl. De briefing zullen wij zsm iets gaan aanpassen omdat we een sterke behoefte hebben naar een krachtig logo, welke we in de toekomst ook zonder tekst kunnen gaan gebruiken. Het logo dient hierbij ook geen verloop te hebben, een verloop is niet praktisch omdat we het logo natuurlijk ook op kleding en badjassen etc gaan zetten. Het logo dient natuurlijk uniek en erg sterk te zijn. Wij denken dat we er nog niet zijn dus vandaar de aanpassing in de briefing. Groeten, Tamara

    2. Identity Factory zegt

      Dag Tamara,

      Helemaal duidelijk en goed om de briefing aan te passen. De nieuwe versie heb ik echter net geupload zonder dat ik de opmerking had gelezen over het borduren op kleding e.d.

      De laatste versie zal ik nog laten zien in een versie die geborduurd kan worden.

      Mvg,
      Rik

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network