ClickCease Ontwerpen van Heini Peters Grafimedia - Logo ontwerp voor bedrijf dat verrassende toeristische activiteiten organiseert in Valencia, Spanje

Logo ontwerp voor bedrijf dat verrassende toeristische activiteiten organiseert in Valencia, Spanje

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: verrassendvalencia
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 19-09-2011 20:09
  • Datum einde : 17-10-2011 20:04
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 52
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor een logo zijn belangrijke termen: Verrassend, Uniek en Creatief.

Bedrijfsomschrijving:

Beschrijving
Verrassend Valencia is gevestigd in de stad Valencia (in Spanje) en organiseert tours, workshops en andere activiteiten voor toeristen. We willen aan onze tours, excursies en workshops/activiteiten graag een verrassende draai geven. Vandaar de naam Verrassend Valencia. We hebben al verschillende logo’s gehad, maar toch niet helemaal tevreden.

Doelstellingen
Op een verrassende manier toeristen Valencia te laten zien, proeven en voelen.
Op de lange termijn, marktleider worden in de toeristische sector in Valencia.

Uitstraling
Een jonge en enthousiaste organisatie met grote passie voor de Spaanse en Valenciaanse cultuur en gastronomie.

Doelgroep:

Nederlands sprekende particulieren en bedrijven.
Particulieren in de doelgroep 25 t/m 70 jaar in middel tot hoge sociale klasse.
Bedrijven die bedrijfsfeesten of personeelsreizen organiseren naar Valencia.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een paar creatieve, coole, unieke logo's heb ik bijgevoegd in een Word bestand. Het hoeft overigens niet daarop te lijken, alleen om te laten zien dat originaliteit en creativiteit erg belangrijk zijn.
Oranje is de kleur van de stad Valencia,en in eerste instantie dachten wij dat het leuk zou zijn als die kleur in het logo zou komen,maar mogelijk is het makkelijker, creatiever, en kan er wat flexibeler worden ontworpen als er ook andere kleuren prima gebruikt kunnen worden.

Heini Peters Grafimedia
  • Logo # 36380 voor Logo ontwerp voor bedrijf dat verrassende toeristische activiteiten organiseert in Valencia, Spanje wedstrijd Klacht indienen
    1. Heini Peters Grafimedia zegt

      Hallo Roos,

      Ik ben even wat verder in het logo en Valencia gedoken en heb gemerkt, dat Valencia zowel zeer oude als zeer moderne bouwwerken kent. Om dit verrassende effect te benadrukken heb ik de Torres de Quart aan het ontwerp toegevoegd.

      Groet,

      Heini

    2. verrassendvalencia zegt :

      Beste Heini,

      Dankuwel voor uw inzending! Klopt helemaal dat zowel moderne als historische gebouwen zijn te vinden in Valencia. Alleen vind ik het logo echt te druk en jammer dat het woord verrassend niet meer goed te zien is.
      Mocht u nog een ander idee hebben, dan zie ik uw inzending graag tegemoet!

      Met vriendelijke groet,

      Roos

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 36150 voor Logo ontwerp voor bedrijf dat verrassende toeristische activiteiten organiseert in Valencia, Spanje wedstrijd Klacht indienen
    1. verrassendvalencia zegt :

      Beste Heini,
      Dankuwel voor uw inzending. Een erg mooi en strak logo. Ook erg leuk om te zien dat u zich echt even in Valencia heeft verdiept (bekend om de sinaasappels en de Ciudad de las Artes y de las Ciencias). Toch is het naar ons idee nog niet verrassend genoeg en niet heel erg uniek. Veel concurrenten van ons hebben namelijk ook onderdelen van de Ciudad de las Artes y de las Ciencias in hun logo staan. Valencia is een stad die veel mensen verrast. Veel mensen zijn er nog nooit geweest. In Valencia vind je historische bezienswaardigheden, moderne architectuur, een breed strand een variatie aan gastronomische producten, leuke kleine tapasbars en nog veel meer. Daarnaast proberen wij zo verrassend mogelijke activiteiten aan te bieden: Tuk Tuk tour met privé gids, tussen de rijstvelden Paella eten, tapastour langs tapasbars waar de locals heen gaan. Het idee is dat als mensen een tour boeken bij Verrassend Valencia dat ze dan verrast worden, door de stad zelf, maar ook door de tours en de mensen met wie we samen werken.
      Een vleermuis zit bijvoorbeeld in het wapen van Valencia en kom je overal tegen op alle gebouwen, putdeksels, metro kaartjes etc. We hebben ook weleens een logo gehad met een vleermuis erin, maar naar mijn idee komt dat vaak een beetje creepy over en hebben mensen daar andere associaties bij.
      Paella is ook typisch Valenciaans, maar ook te standaard naar mijn idee. Misschien dat één van deze beeldmerken op een andere manier gebruikt zou kunnen worden in een logo. Bv. zoals u met de zon/sinaasappel heeft gedaan.
      Hopelijk kunt u wat met mijn feedback/aanvullende informatie en mocht u nog een ander idee hebben, dan zie ik het heel graag tegemoet!!
      In ieder geval nogmaals bedankt voor deze inzending en voor de moeite!

      Met vriendelijke groet,

      Roos
      Valencia is dus erg veelzijdig en dat verrast mensen vaak.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network