ClickCease Ontwerpen van Budget Media - Logo stoer streetfood concept: The Rough Kitchen

Logo stoer streetfood concept: The Rough Kitchen

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Marcus Polman
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 11-09-2014 18:59
  • Datum einde : 29-09-2014 18:55
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 114
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo voor een nieuw stoer streetfoodconcept op het gebied van vlees. Zie onder bedrijfsomschrijving.

Kernwoorden: stoer, ruig, robuust, vlees & vuur, authenticiteit, butcher-lovers, van kop tot staart

Vereisten:
* Een logo met een krachtig visueel beeldmerk dat DNA van The Rough Kitchen uitdrukt
* Logo moet zowel als alleen tekstlogo als geïntegreerd tekst/beeldlogo bruikbaar zijn
* Beeldmerk: liever niet de clichés van varkentjes of koeien (we doen ook andere dieren). Maar we staan open voor andere creatieve krachtige beelden/visuals.
* Logo moet simpel zwart/wit en goed leesbaar blijven bij bedrukken. Ook drukbaar voor servetten, textiel etc. Maar ook bijvoorbeeld: te laseren uit metaal.
* Logo wordt behalve als signing voor de nieuwe stand(s) ook gebruikt in andere media uitingen onder hetzelfde label zoals; The Rough Kitchen Magazine, The Rough Kitchen Cookbook, video/films, en andere media-vormen.






Bedrijfsomschrijving:

THE ROUGH KITCHEN is een concept van twee carnivoren in hart & ziel. We grillen, smoken en braden. Op een knettterend open vuur. Met een voorliefde voor koeien en varkens. Het liefst van kop tot staart. Van een superieure zelfgedraaide 100% Aberdeen Angus Burger en steak sandwich van een fraai dooraderde bavette tot onze veelgeroemde 16 uur op beukenhout gegaarde pulled porc sandwich gemaakt van een varkentje van gegoede komaf. Vanaf 1 oktober staan we met een vaste stand op Foodhallen Amsterdam.
Zie voor huisstijl initiatiefnemers ook: www.smokeygoodness en www.vetlekkerstreetfood.nl.


Doelgroep:

Bezoekers van foodfestivals, mannen (maar ook vrouwen), urban, foodlovers, meatlovers

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Graag zo snel mogelijk. We willen binnen pakweg na 3 tot 4 dagen winnend ontwerp aanwijzen ivm start project.

Budget Media
  • Logo # 381261 voor Logo stoer streetfood concept: The Rough Kitchen wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Ons eerste voorstel voor uw logo, qua kleur kunnen we natuurlijk alle kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u. U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.

      Mvg Mark

    2. Marcus Polman zegt :

      Dank voor jullie inzending. Ik vind het RK-symbool qua stijl een beetje te sjiekig/ ingewikkeld. Grote O en C in tekst maakt het niet zo lekker leesbaar. Beeld hakbijl zoals hakbijl staat nu wat los, zou eigenlijk meer geïntegreerd met tekst moeten zijn.
      Mag stoerder allemaal wat ons betreft.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network