ClickCease Ontwerpen van Sharon - logo voor culinair bedrijf

logo voor culinair bedrijf

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: food sensation
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 01-12-2011 21:12
  • Datum einde : 24-12-2011 21:18
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

logo, visitekaartjes een ppt template. Het logo/beeldmerk en de bedrijfsnaam moeten zowel samen als los van elkaar te gebruiken zijn.

Bedrijfsomschrijving:

Food Sensation is een specialist op het gebied van verfijnd culinair eten. Van intieme exclusieve diners of verrassende thematische proeverijen bij je thuis tot innovatieve culinaire workshops waarbij jezelf de kok bent. De gebruikte ingrediënten en producten zijn origineel, vers en zoveel mogelijk biologisch. Ga nu zelf met Food Sensation het sensationele avontuur aan voor een pure smaakbeleving.

De reden waarom we Food Sensation hebben opgericht is omdat we mensen op een betaalbare manier in contact willen brengen met pure en hoogstaande gerechten. Met onze culinaire activiteiten brengen we mensen bij elkaar. Onze opleiding hebben we gedaan bij een sterrenrestaurant. Creativiteit is ons uitgangspunt. De reden dat we geen restaurant zijn begonnen is dat we bij de mensen willen zijn als ze genieten van ons eten. Wij willen zien hoe mensen reageren/genieten ipv dat we achter een muurtje staan te werken en de complimenten krijgen van tafel 5 bijvoorbeeld. Naast koken doen we ook intervisie en proberen we bedrijfsactiviteiten te vertalen naar culinaire activiteiten om te verbinden en te genieten.

We hebben nu een website...www.foodsensation.nl. Het logo en huisstijl zijn een jaar geleden zelf gemaakt, maar er is nu de behoefte om het professioneler aan te pakken.

Doelgroep:

hogere klasse, bedrijven, mensen die verstand hebben van wijn en spijs

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ondertitel kan worden 'creating delicious moments'. Geen standaarden of grappen in logo zoals glazen, flessen, koksmutsen etc. Uitstraling: chique, stijlvol, professioneel & luxe. Het moet een sterk en herkenbaar merk/logo worden. Kernwoorden: strak/champagne/michelin/mensen/culinair/genieten.

Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.

Sharon
  • Logo # 55293 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Sharon:

      Beste Marco,

      Hierbij mijn 2e ontwerp, allereerst om te kijken of het gebruik van de letters (vormen) u meer aan staat.

      Met vriendelijke groet,

      Sharon de Vries

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 47099 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 47098 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Sharon:

      Hallo Marco,

      Ik heb uw opdracht even doorgelezen nu mijn macbook weer klaar is uit de reparatie en ben meteen even aan de slag gegaan.

      Over het algemeen geef ik nooit te veel toelichting en laat ik het beeld voor zich spreken. Echter heb ik misschien toch een 'cliche' onderdeel toegevoegd (het bord als beeldlogo), gezien ik daar toegevoegde waarde in zie zitten in de vorm van: de branche waarin u zich profileert (het oog ziet meteen dat dit om horeca gaat) wat tegelijkertijd een classy duurzame uitstraling vertoont (ronde vormen, sjiek).

      De kleuren zijn uiteraard gerelateerd aan persoonlijke smaak, maar een goud achtige kleur straalt toch wel de nodige waardering uit.

      Ik hoor graag wat u er van vind en of u eventuele wijzigingen zou willen zien.

      Met vriendelijke groet,

      Sharon de Vries

    2. food sensation zegt :

      Hi Sharon,

      Dank voor je inzending. Deel geef je in je bericht al aan wat wij ervan vinden. Het beeldmerk is wat standaard en de bedrijfsnaam en onderzin is niet zo sterk weergegeven. Doordat de bedrijfsnaam al het woord food in zich heeft hoeft het beeldmerk niet direct voedsel te laten zien. We houden van abstracte en strakke vormen. We zijn het wel helemaal eens dat goud achtige kleuren goed passen.
      Groeten Marco

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network