ClickCease Ontwerpen van estoy - logo voor culinair bedrijf

logo voor culinair bedrijf

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: food sensation
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 01-12-2011 21:12
  • Datum einde : 24-12-2011 21:18
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

logo, visitekaartjes een ppt template. Het logo/beeldmerk en de bedrijfsnaam moeten zowel samen als los van elkaar te gebruiken zijn.

Bedrijfsomschrijving:

Food Sensation is een specialist op het gebied van verfijnd culinair eten. Van intieme exclusieve diners of verrassende thematische proeverijen bij je thuis tot innovatieve culinaire workshops waarbij jezelf de kok bent. De gebruikte ingrediënten en producten zijn origineel, vers en zoveel mogelijk biologisch. Ga nu zelf met Food Sensation het sensationele avontuur aan voor een pure smaakbeleving.

De reden waarom we Food Sensation hebben opgericht is omdat we mensen op een betaalbare manier in contact willen brengen met pure en hoogstaande gerechten. Met onze culinaire activiteiten brengen we mensen bij elkaar. Onze opleiding hebben we gedaan bij een sterrenrestaurant. Creativiteit is ons uitgangspunt. De reden dat we geen restaurant zijn begonnen is dat we bij de mensen willen zijn als ze genieten van ons eten. Wij willen zien hoe mensen reageren/genieten ipv dat we achter een muurtje staan te werken en de complimenten krijgen van tafel 5 bijvoorbeeld. Naast koken doen we ook intervisie en proberen we bedrijfsactiviteiten te vertalen naar culinaire activiteiten om te verbinden en te genieten.

We hebben nu een website...www.foodsensation.nl. Het logo en huisstijl zijn een jaar geleden zelf gemaakt, maar er is nu de behoefte om het professioneler aan te pakken.

Doelgroep:

hogere klasse, bedrijven, mensen die verstand hebben van wijn en spijs

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ondertitel kan worden 'creating delicious moments'. Geen standaarden of grappen in logo zoals glazen, flessen, koksmutsen etc. Uitstraling: chique, stijlvol, professioneel & luxe. Het moet een sterk en herkenbaar merk/logo worden. Kernwoorden: strak/champagne/michelin/mensen/culinair/genieten.

Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.

estoy
  • Logo # 55390 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. estoy zegt

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn ontwerp. Het beeldmerk wordt gevormd door een F (wel wat abstract geworden) en een S. Tezamen vormt het een vlam. Dit staat voor de passie/vurigheid voor eten. Het vormt tegelijkertijd een silhouette van een druppel. Dit staat voor de olie/vloeibare boter dat de start aangeeft van het koken.
      Door het gestreepte patroon krijgt het een wat moderner en mannelijkere vorm. Ik hoop een juiste balans tussen mannelijk en vrouwelijk, chique en modern te hebben gevonden. Het beeldmerk is zoals het visitekaartje laat zien, ook los erg sterk.
      Er kan uiteraard gevarieerd worden in kleur en lettertype.

      Ik ben erg benieuwd naar uw reactie.

      mvg,
      estoy

    2. food sensation zegt :

      Hi Estoy, dank voor je leuke bijdrage. Zeer creatief...leuk logo..open uitstraling en strak met die horizontale lijnen in het beeld. De achterkant van het kaartje spreekt ons aan maar ook het beeld naast de naam met het onderschrift in dezelfde kleur. Wel denken we dat er een font gekozen moet worden, alsmede een kleur voor het logo. Nu is het of grijs of rood. De basis is erg goed maar moet nog iets verder uitgewerkt worden. Eigenlijk 3,5 ster, maar door de voordeel vd twijfel geven we je alvast 4 sterren. Groeten Marco

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network