ClickCease Ontwerpen van make-room - logo voor culinair bedrijf

logo voor culinair bedrijf

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: food sensation
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 01-12-2011 21:12
  • Datum einde : 24-12-2011 21:18
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 81
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

logo, visitekaartjes een ppt template. Het logo/beeldmerk en de bedrijfsnaam moeten zowel samen als los van elkaar te gebruiken zijn.

Bedrijfsomschrijving:

Food Sensation is een specialist op het gebied van verfijnd culinair eten. Van intieme exclusieve diners of verrassende thematische proeverijen bij je thuis tot innovatieve culinaire workshops waarbij jezelf de kok bent. De gebruikte ingrediënten en producten zijn origineel, vers en zoveel mogelijk biologisch. Ga nu zelf met Food Sensation het sensationele avontuur aan voor een pure smaakbeleving.

De reden waarom we Food Sensation hebben opgericht is omdat we mensen op een betaalbare manier in contact willen brengen met pure en hoogstaande gerechten. Met onze culinaire activiteiten brengen we mensen bij elkaar. Onze opleiding hebben we gedaan bij een sterrenrestaurant. Creativiteit is ons uitgangspunt. De reden dat we geen restaurant zijn begonnen is dat we bij de mensen willen zijn als ze genieten van ons eten. Wij willen zien hoe mensen reageren/genieten ipv dat we achter een muurtje staan te werken en de complimenten krijgen van tafel 5 bijvoorbeeld. Naast koken doen we ook intervisie en proberen we bedrijfsactiviteiten te vertalen naar culinaire activiteiten om te verbinden en te genieten.

We hebben nu een website...www.foodsensation.nl. Het logo en huisstijl zijn een jaar geleden zelf gemaakt, maar er is nu de behoefte om het professioneler aan te pakken.

Doelgroep:

hogere klasse, bedrijven, mensen die verstand hebben van wijn en spijs

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ondertitel kan worden 'creating delicious moments'. Geen standaarden of grappen in logo zoals glazen, flessen, koksmutsen etc. Uitstraling: chique, stijlvol, professioneel & luxe. Het moet een sterk en herkenbaar merk/logo worden. Kernwoorden: strak/champagne/michelin/mensen/culinair/genieten.

Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.

make-room
  • Logo # 45527 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer make-room:

      Hallo opdrachtgever,

      Vallen de gambas meer in de smaak? ;) Andere lettertypes zijn natuurlijk mogelijk!


      Met smakelijke groet,


      Stefanie

    2. food sensation zegt :

      Hi Stefanie, gamba's vallen absoluut meer in de smaak alleen denk ik dat hoe leuk we het logo ook vinden niet past bij FS. Als je er op een afstand naar kijkt zie je niet direct wat het is. Daarnaast moeten we heel wat aren met een logo werken en ik vraag me af of deze gamba's oid op den duur niet saai gaan worden. Een abstracter logo waar meerdere dingen in te zien zijn zou voor ons op lange termijn beter passen. Daarnaast willen we dat de bedrijfsnaam krachtig te zien is.
      Dank in ieder geval voor je leuke en creatieve bijdrage. Groeten Jessica

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 45526 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 45408 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer make-room:

      Hierbij nog enkel het logo.


      Met vriendelijke groet,

      Stefanie

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 45407 voor logo voor culinair bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer make-room:

      Beate foodsensation,


      Bij een exclusief concept hoort ook een uniek logo, anders dan anders!!


      Met hartelijke groet,

      Stefanie

    2. food sensation zegt :

      Hi Stefanie, Dank voor je ontwerp. Het is iets wat we niet zo snel zelf hadden kunnen bedenken, maar op zich interessant. Wel doet het mij denken aan een taart....en we doen alles maar niet banketbakken :) De ondertitel moet zijn ' creating delicious moments'. Deze verandering is door de webredactie nog niet doorgevoerd.

      We willen een witte achtergrond dus daarom kijken we alleen naar het logo. We willen de naam stevig neerzetten en een verbinding tussen logo en bedrijfsnaam. Wel op een manier dat het logo ook los van de naam te gebruiken is.

    3. make-room zegt

      Beste mensen,

      Het ontwerp is afgeleid van een culinair torentje met oa spinazie erin verwerkt en bovenop basilicum, het is geen gebak. Maar ik zal kijken of ik een ander goed culinair beeld kan maken.

      Met hartelijke groet,


      Stefanie

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network