ClickCease Ontwerpen van Selser - Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving

Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: chi666
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 20-07-2012 08:24
  • Datum einde : 10-08-2012 08:21
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,bmp
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een logo voor Digitaal-Werven (www.digitaal-werven.nl) (let op: het is Digitaal-Werven, met streepje, 2 hoofdletters en geen .nl erachter). Het huidige logo is nu 5 jaar oud en het is tijd voor een verfrissing van het geheel. Het logo moet aansprekend zijn, bestaan uit een duidelijk herkenbare icoon (die echt een icoon in de markt kan worden) in combinatie met de naam, waarbij het uiteraard de voorkeur heeft als ze los te gebruiken zijn (naam en icoon), maar samen iets extra's bieden.

Bedrijfsomschrijving:

Digitaal-Werven is een onderzoek naar de beste digitale sollicitatie-ervaring. Het beoordeeld jaarlijks meer dan 400 websites van grotere organisaties in Nederland op hun 'werken bij site', bekijkt de aanwezigheid in social media van deze bedrijven en solliciteert er ook om te zien hoe men omgaat met sollicitanten (digitaal dan).

Dit alles komt jaarlijks samen in een evenement waarop de resultaten worden gepresteerd en een winnaar wordt uitgeroepen. Na 5 jaar is het een redelijk bekend merk geworden binnen de recruitment industrie, zeker als gekeken wordt naar arbeidsmarktcommunicatie.

Kernwaarden van het onderzoek zijn 'sollicitant centraal' (dus mens centraal) en vooruitstrevend / innovatief.

Doelgroep:

De primaire doelgroep zijn recruiters en arbeidsmarktcommunicatie specialisten van grote bedrijven. Daarnaast zijn ook mensen van (arbeidsmarkt) reclamebureaus en recruiters van werving en selectiebureaus de doelgroep.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een icoon dat los gebruikt kan worden en duidelijk herkenbaar is in combinatie met de naam. Het logo zal o.a. gebruikt worden voor de website, maar ook de award (een galzen gelazerde beeldje) en een oorkonde.

Geen voorkeuren qua kleuren.

Het huidige logo is zeker niet wat ik zoek.

Fris, energiek en menselijk.

Selser
  • Logo # 109729 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Selser:

      Beste Bas,

      Hierbij wat verbeteringen. Ik heb de kleuren aangepast. En wat meer detail toegevoegd bij de poppetjes.

      Wederom kunnen we nog van alles aanpassen.

      Groet,

      Nikki

    2. Selser zegt

      Niet beter? Niet slecht?

    3. chi666 zegt :

      Sorry, ik ben er nog niet over uit. Het strikje en de stropdas is zeker beter. De kleuren... ik weet het nog steeds niet. Het frisse van het groen blauwe eerste vond ik mooi, maar... ben er nog niet geheel over uit. Ik bekijk uiteindelijk ook alles naast elkaar, maar het is zeker een kanshebber.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 109651 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Selser:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn eerste logo voorstel, de mens staat centraal in het logo en in jullie bedrijf.
      Feedback is welkom.

      Mvg.

      Selser

    2. chi666 zegt :

      Het logo spreekt me zeker aan, of de kleuren me al helemaal betoveren... nog niet :)

      groeten,

      Bas

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network