ClickCease Ontwerpen van refrain - Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving

Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: chi666
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 20-07-2012 08:24
  • Datum einde : 10-08-2012 08:21
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,bmp
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een logo voor Digitaal-Werven (www.digitaal-werven.nl) (let op: het is Digitaal-Werven, met streepje, 2 hoofdletters en geen .nl erachter). Het huidige logo is nu 5 jaar oud en het is tijd voor een verfrissing van het geheel. Het logo moet aansprekend zijn, bestaan uit een duidelijk herkenbare icoon (die echt een icoon in de markt kan worden) in combinatie met de naam, waarbij het uiteraard de voorkeur heeft als ze los te gebruiken zijn (naam en icoon), maar samen iets extra's bieden.

Bedrijfsomschrijving:

Digitaal-Werven is een onderzoek naar de beste digitale sollicitatie-ervaring. Het beoordeeld jaarlijks meer dan 400 websites van grotere organisaties in Nederland op hun 'werken bij site', bekijkt de aanwezigheid in social media van deze bedrijven en solliciteert er ook om te zien hoe men omgaat met sollicitanten (digitaal dan).

Dit alles komt jaarlijks samen in een evenement waarop de resultaten worden gepresteerd en een winnaar wordt uitgeroepen. Na 5 jaar is het een redelijk bekend merk geworden binnen de recruitment industrie, zeker als gekeken wordt naar arbeidsmarktcommunicatie.

Kernwaarden van het onderzoek zijn 'sollicitant centraal' (dus mens centraal) en vooruitstrevend / innovatief.

Doelgroep:

De primaire doelgroep zijn recruiters en arbeidsmarktcommunicatie specialisten van grote bedrijven. Daarnaast zijn ook mensen van (arbeidsmarkt) reclamebureaus en recruiters van werving en selectiebureaus de doelgroep.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een icoon dat los gebruikt kan worden en duidelijk herkenbaar is in combinatie met de naam. Het logo zal o.a. gebruikt worden voor de website, maar ook de award (een galzen gelazerde beeldje) en een oorkonde.

Geen voorkeuren qua kleuren.

Het huidige logo is zeker niet wat ik zoek.

Fris, energiek en menselijk.

refrain
  • Logo # 112574 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 112549 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer refrain:

      ...and one with a shadow effect.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 112532 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 112531 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer refrain:

      I'm very glad you like my concept.
      Here are some variants (with different colors and font; and a version with a letterpress-effect).
      Please, click on each image to see the actual colors.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 112530 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer refrain:

      I'm very glad you like my concept.
      Here are some variants (with different colors and font; and a version with a letterpress-effect).
      Please, click on each image to see the actual colors.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 112324 voor Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer refrain:

      The logo is based on a digital barcode which represents digital recruitment and at a same time is a metaphor of identity.

      Logo elements (color,font, etc.) can be changed according to your preferences.

      Your feedback (in Dutch or English) is welcome.

    2. chi666 zegt :

      I like it. It doesn't have the fresh approach, but it's nice and more classic. It does have the energetic and human. I'll have to let it 'land' on me for a short while

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network