ClickCease Ontwerpen van Ailaik - Logo voor Pragus B.V.

Logo voor Pragus B.V.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Pragus
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 12-07-2011 11:07
  • Datum einde : 09-08-2011 11:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo

Bedrijfsomschrijving:

Pragus is een adviesbureau dat zich richt op de gezondheidssector. Uitganspunt voor Pragus is 'patient centraal'. De projecten die Pragus uitvoert dienen om de klanten te ondersteunen met de doelstelling de patient centraal te zetten. Dit vanuit het uitgangspunt dat dit binnen de huidige budgetten moet worden gerealiseerd.

Pragus staat voor pragmatiek: niet het mooiste rapport maar een in de
praktijk werkende oplossing is ons streven.
Pragus staat voor haalbaarheid: de verbetering die wij voorstellen zal
worden gerealiseerd binnen de mogelijkheden die de organisatie daarvoor ter
beschikking heeft.
Pragus staat voor focus: wij richten ons op de sector Zorg en op de
informatiestromen in de sector Zorg. In onze dienstverlening gaan wij uit
van de patient: hoe kan de patient zo snel mogelijk geholpen worden, hoe kan
de ervaren kwaliteit gemaximaliseerd worden tegen lagere kosten.
Pragus staat voor ethiek: wij willen verbetering tot stand brengen en
hanteren daarbij een stevig normenkader waarbij respect voor elkaar centraal
staat.
Pragus staat voor menselijkheid: de oplossingen die wij bieden worden op een
menselijke manier in de organisatie geimplementeerd.
Pragus staat voor betrouwbaarheid: we doen wat we zeggen, zeggen wat we doen
en zijn eerlijk over hetgeen we niet doen/kunnen.

Doelgroep:

Zorgsector

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ailaik
  • Logo # 30086 voor Logo voor Pragus B.V. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Ailaik:

      Bij deze een open, menselijk en persoonlijk logo/beeldmerk.
      Alles eraan is handgetekend, inclusief letters, wat het een stuk persoonlijker en menselijker maakt dan strakke typografie en kunstmatige verloopjes.
      In het klein ook nog steeds erg duidelijk en herkenbaar.
      In alle wenselijke kleuren om te zetten, omlijnd, of volledig gevuld zoals het kleine voorbeeld.

      Patient en mens centraal, herkenbaar en duidelijk is belangrijker dan strak en onpersoonlijk, volgens mij voldoet dit aan al uw eisen en kan uw bureau zich er volledig mee identificeren.
      Ik hoop dat het uw goedkeuring weg kan dragen..

    2. studioZ zegt

      Origineel!

    3. Pragus zegt :

      Het logo heeft een onvoldoende professionele uitstraling.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network