ClickCease Ontwerpen van RoJo-Media - Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur

Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: Nanko1979
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 399.00
  • Datum start : 21-11-2012 21:47
  • Datum einde : 05-12-2012 21:43
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 200
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken een logo met bijpassend beeldmerk voor ons nieuwe exclusieve kledingmerk met de naam Kleur. Kleur onderscheid zich door bijzonder kleurgebruik. (hoe kan het ook anders!) Felle kleuren en verrassende kleurencombinaties. Exclusief maar tegelijk eigenzinnig.

Bedrijfsomschrijving:

Jonge eigenzinnige ondernemers die in crisis tijd durven te starten met een nieuw merk in het topsegment van de markt.

Doelgroep:

Jonge gezinnen (papa, mama en de kinderen) met een bovengemiddeld besteedbaar inkomen. Mensen die durven te kiezen voor kleur en een uitgesproken stijl.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Bjorn Borg (kleuren combinaties)
Ralph Lauren (beeldmerkje)
Apple (eenvoud)

RoJo-Media
  • Logo # 146549 voor Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer RoJo-Media:

      Hallo Nanko,

      Bijgaande mijn 2e concept. Aangepast naar uw feedback. Ik heb de vrucht iets gestyleerd zodat deze abstracter is qua uitstraling. Daarnaast zijn de kleuren nog altijd uitwisselbaar met de collectie. Voor het lettertype is gekozen voor een compacte schreefletter met een kleurnadruk op de U, het persoonlijke tintje, voor u, voor jou, for U. Ook heb ik als voorbeeld het woord Collectie toegepast. Deze kan ook nog uitgewisseld worden met specifieke collectienamen of een land of plaatsnaam. Ook kan het geheel weg gelaten worden.

      Zowel de merknaam als het merkicoon kunnen samen of los op kleding worden geplaatst. Waardoor er een breed en toch eenduidig scala aan gebruikmogelijkheden ontstaat.

      Hopende dat dit meer in uw lijn der verwachtingen is. De bijgezonden foto is slechts een indicatie hoe eventueel het logo in productfoto;s gezet kan worden. Het is geen deel van het ontwerp

    2. RoJo-Media zegt

      Door slim kleurgebruik in het beeldmerk te laten plaatsvinden kan de verbeelding van de klant worden aangesproken. Hiermee krijgt het merk meer stopping power

    3. Nanko1979 zegt :

      Bedankt voor de aanpassing, zeker een verbetering en ook een heldere uitleg. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 146186 voor Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer RoJo-Media:

      Hallo Opdrachtgever, in de discussie las ik dat u kleuren wilt wisselen per seizoen. Daarom dacht ik aan een vrucht. Een vrucht heeft per seizoen een andere kleur. Ik heb gekozen voor een grafische dwarsdoorsnede en ditmaal gekozen voor een robijnkleur en oranje. Deze kleuren kunnen per seizoen en per collectie aangepast worden. Echter blijft de vorm herkenbaar.

    2. Nanko1979 zegt :

      Bedankt voor je inzending. De achterliggende gedachte vind ik echt leuk, maar de uitstraling van het logo vind ik wat te basic. Ik mis hierbij de exclusiviteit.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network