ClickCease Ontwerpen van TessaVoogt - modern maar ook authentiek

modern maar ook authentiek

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: robertofava
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 26-04-2012 13:41
  • Datum einde : 10-05-2012 13:40
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 30
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

naar een goed logo kort maar krachtig,
wat ook duidelijk laat zien wat wij verkopen.
modern maar authentiek.

Bedrijfsomschrijving:

Pommes

is een nieuwe fastfood formule met als hoofdverkoop

verse Patat, deze worden in de zaak handgesneden, voorgebakken, teruggekoeld,
nagebakken, geschept in een authentiek patatzak geschept en overgoten met zeezout, verantwoord gefrituurd met soja olie, een tikje biologisch, maar erg lekker.

zo als oma ze maakte, das pas ouderwets smullen.

Doelgroep:

van 0 tot 100

locaties bevinden zich op a1 traffic locaties, winkelcentra stadscentrum etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves

hout, zwart, appelgroen,rvs

TessaVoogt
  • Logo # 84416 voor modern maar ook authentiek wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer TessaVoogt:

      Het idee was om er een oud-hollands tegeltje van te maken. Om het authentieke idee kracht bij te zetten. De plaats van de tekst en de kleuren kunnen uiteraard nog aangepast worden.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network