ClickCease Ontwerpen van Budget Media - NEUZL logo

NEUZL logo

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: [email protected]
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 21-05-2015 16:34
  • Datum einde : 04-06-2015 16:28
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 119
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij starten op korte termijn een product search engine: een zoekmachine waarmee je uitsluitend consumentenproducten kunt zoeken en je steeds de beste deal van het gezochte product vindt. Bovendien kan de zoekmachine gepersonaliseerd worden zodat de zoekresultaten altijd op de zoeker afgestemd zijn (favoriete merken en winkels, uitsluiten van bepaalde productcategorieën, geen franstalige boeken, etcetera). Het webadres wordt neuzl,nl, eventueel voorafgegaan door een ander woord. .NL hoef niet in het logo te worden opgenomen omdat er ook een app komt en dat dus geen (mobiele) website is.

Het logo moet fris zijn en efficiency, snelheid en eenvoud uitstralen.

Bedrijfsomschrijving:

Neuzl wordt een purchase service provider: de snelste manier om van behoefte naar aankoop te komen. Iets kopen? Even neuzlen en je hebt 'm. Je vindt altijd meteen het beste aanbod. Zo bespaar je tijd en geld bij het winkelen.

Neuzl is een startup waar inmiddels alle grote retailers van Nederland bij zijn aangesloten. Vanzelfsprekend zijn er plannen het concept in het buitenland uit te rollen maar de focus ligt primair op Nederland.

Doelgroep:

Primaire doelgroep zijn mannen en vrouwen van 20 tot 55 jaar die geregeld aankopen doen en bereid zijn dat in toenemende mate mobiel te doen. Ze hebben een mobiel en gebruiken deze voor steeds meer doeleinden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Budget Media
  • Logo # 486971 voor NEUZL logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Of zoiets...

    2. [email protected] zegt :

      Mooi gemaakt maar voor ons te complex (te veel elementen). We zoeken iets veel platters (minder kleurverloop, contouren, e.d.). Bovendien oog het vierkant links nogal zwaar en gaat het vergrootglas verloren. In het vergrootglas hoeft ook geen oog, het vergrootglas alleen is wat ons betreft voldoende om een zoektocht aan te geven.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 486962 voor NEUZL logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Of zoiets?

    2. Budget Media zegt

      U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleur.

      Mvg

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 486943 voor NEUZL logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Bedoelde u meer zoiets?

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 486350 voor NEUZL logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Wat vind u van deze richting?

    2. [email protected] zegt :

      het oog zou veel stilistische mogen. wellicht het oog en het vergrootglas samen laten vloeien op een of andere manier?

    3. Budget Media zegt

      gaan we maken voor u ...

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 485933 voor NEUZL logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Ons voorstel voor uw beeldmerk, tevens een doorontwikkeling voor de app, ik ben erg benieuwd wat u er van vind, we leveren het beeldmerk aan in alle extenties en formaten voor al uw uitingen.

      Mvg BBM
      BUdgetbeeldmerk.nl

    2. [email protected] zegt :

      Dank voor het voorstel! Vind de tekst mooi vormgegeven. De neus vinden we echter niet passen bij hetgeen we willen communiceren. Wekt enigzins een farmaceutische associatie op. We willen juist het resultaat van neuzelen presenteren, niet het neuzelen zelf. Dat doet Neuzl voor jou: jij zoekt iets, wij neuzelen en presenteren jou meteen de beste oplossing (in casu: jij zoekt een product, wij zoeken het beste aanbod voor je op en tonen dat meteen). Het logo legt nu teveel nadruk op de neus. Mooie kleuren!

      Groet,
      Adri

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network