ClickCease Ontwerpen van HansT - Nieuw NuSpeelgoed.nl Logo

Nieuw NuSpeelgoed.nl Logo

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: npulse
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 125.00
  • Datum start : 05-12-2011 20:12
  • Datum einde : 19-12-2011 20:25
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 71
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

NuSpeelgoed.nl is toe aan een nieuw uiterlijk. De webshop is onderdeel van een groeiend netwerk van Webwinkels.

In de huidige lay-out is gekozen voor een 'goedkope' setting. De kleuren zijn donkerblauw en geel. Wij zelf vinden de huidige logo en kleurensetting te zakelijk.

De winnaar van de contest zal een vast leverancier worden van een steeds groter wordend netwerk van Webshops met TOP namen. Daarnaast hebben wij wekelijks opdrachten voor reclame uitingen.

Bedrijfsomschrijving:

Een zeer uitgebreide en goedlopende webwinkel, is toe aan een nieuw logo.

Doelgroep:

Kinderen, uiteraard bestellen de ouders. Op dit moment is het klantenbestand ongeveer 60% man en 40% vrouw.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geen specifieke eisen.

HansT
  • Logo # 46022 voor Nieuw NuSpeelgoed.nl Logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer HansT:

      Beste npulse,

      Hierbij mijn creatie. 'k Heb gekozen voor een slak. Waarom? Vandaag de dag heeft iedereen het veel te druk met zichzelf. Een slak staat bekend om zijn traagheid. In jullie geval is de bedoeling van de slak, dat kinderen kind kunnen zijn en alle tijd van de wereld hebben om te spelen. En dat de ouders de tijd nemen om met hun kinderen te spelen.

    2. npulse zegt :

      Beste Hans,

      Dank voor je inzending. Ik begrijp je idee ook heel goed en ben dit ook absoluut met je eens.

      De uitdaging die wij hebben is het feit dat het logo iets zakelijker moet lijken. Het zijn immers de ouders die bestellen. Daarnaast zijn de producten nu alleen voor kinderen onder de +-10 jaar maar is het assortiment gericht op de gemiddelde leeftijd van 15 jaar. En op het gezinsleven.

      Kun je iets met een sterk eigen beeldmerk? Lego o.i.d. of iets vergelijkbaar met Bol.com, Intertoys, ToysXl, Bart Smit e.d.?

      Groetjes,

      Floriaan

    3. npulse zegt :

      Beste Hans,

      Dank voor je inzending. Ik begrijp je idee ook heel goed en ben dit ook absoluut met je eens.

      De uitdaging die wij hebben is het feit dat het logo iets zakelijker moet lijken. Het zijn immers de ouders die bestellen. Daarnaast zijn de producten nu alleen voor kinderen onder de +-10 jaar maar is het assortiment gericht op de gemiddelde leeftijd van 15 jaar. En op het gezinsleven.

      Kun je iets met een sterk eigen beeldmerk? Lego o.i.d. of iets vergelijkbaar met Bol.com, Intertoys, ToysXl, Bart Smit e.d.?

      Groetjes,

      Floriaan

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network