Ontwerp een nieuw logo voor Wad Lekker, Pannenkoeken!
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Ons bedrijf bestaat nog maar anderhalf jaar, maar heeft gigantische veranderingen ondergaan in die tijd. Bijvoorbeeld een restyling van het restaurant was nodig om een bredere doelgroep aan te spreken. Als sluitstuk zoeken we nu een nieuw logo. Zie onze facebookpagina of website voor de stijl mbt kleuren die we nu voeren. (zeewiergroen en antraciet). Ook ons huidige logo hebben wij te danken aan Brandsupply! Ik vind het nog steeds een mooi logo, maar het sluit niet meer aan bij de uitstraling van het restaurant. Wad Lekker, Pannenkoeken in badplaats De Koog op Texel heeft een nieuw fris logo nodig! Pannenkoeken, Poffertjes en Tosti's zijn onze belangrijkste producten, maar ook bijvoorbeeld goede (Italiaanse) koffie of Texels bier horen bij de beleving. Stoer en industrieel is de stijl die we in het interieur doorgevoerd hebben.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
masterbrandy
-
-
Toelichting van de designer masterbrandy:
Hoi,
bedankt voor de feedback, het is een ander proces van het matchen van design in je restaurant .. feedback is welkom ...
Met vriendelijke groet, Ben -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer masterbrandy:
Hallo Wad
hiermee is mijn ontwerp, schoon en fris, feedback welkom, we werken uw wensen uit ..
Met vriendelijke groet, Ben -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer masterbrandy:
Hoi,
met dit mijn ontwerp,
feedback is welkom .. Ik zal werken aan uw wensen.
Vriendelijke groeten, Ben -
masterbrandy zegt
Bedankt voor de feedback .. laat het me weten als je een vraag hebt .. zal er aan werken .. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-