ClickCease Ontwerpen van Petje - Ontwerp een stijlvol en luxe logo voor kledingmerk Vedette Amsterdam

Ontwerp een stijlvol en luxe logo voor kledingmerk Vedette Amsterdam

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Vedette Amsterdam
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 03-01-2019 19:34
  • Datum einde : 10-01-2019 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zouden graag zien dat de ontwerper van ons nieuwe logo een luxe en stijlvol logo ontwerpt dat aansluit bij de naam van ons nieuwe kledingmerk Vedette Amsterdam. Vedette is de Franse benaming voor een persoon die algemeen bekend of vooraanstaand is. Woorden met een gelijkwaardige betekenis van het woord vedette zijn celebirty, ster, diva en beroemdheid. Vedettes zijn vaak personen uit de showbusiness die erg bewonderd worden door fans. Wij willen het logo gaan gebruiken op onze shirts (hierbij is het belangrijk dat het logo gestikt kan worden), website, en social media accounts. We hebben momenteel alleen de tekst en zouden dit lettertype ook graag verwerkt zien in het ontwerp.

Bedrijfsomschrijving:

Vedette Amsterdam is een T-shirt merk voor de ondernemende millennials en stijlvolle jonge vaders die durven voorop te lopen. Vedette Amsterdam brengt een exclusieve ervaring, waarbij jonge vaders kinderen in dezelfde T-shirts kunnen kleden.
Waardes als charismatisch, zelfverzekerdheid, diepgang, humor en exclusieve ervaringen omschrijven Vedette Amsterdam.

Doelgroep:

Vedette Amsterdam richt zich op jongeren en jonge vaders van 25 - 35 jaar woonachtig in Amsterdam. We richten ons op HBO opgeleiden die fulltime werken. Ze staan niet meer elk weekend in de club,, maar kiezen selectief waar ze in het weekend heen gaan. Ze zijn aanwezig bij de betere festivals, luxe evenementen en staan op de lijst tijdens de opening van nieuwe clubs. Jonge vaders verzamelen zich tijdens voetbal van de kinderen langs de zijlijn of in de kantine als vrijwilliger.
De Vedette haalt zijn coffee to go bij de speciaalzaak op de hoek en boodschappen bij Albert Heijn. Shoppen doen zij voornamelijk online, waarbij ze geïnspireerd raken door de influencers van deze tijd. Ze willen de levensstijl van de influencers die zij continue voorbij zien komen en willen kwaliteitskleding tegen een betaalbare prijs, waarbij niet het T-shirt, maar vooral het gevoel van luxe wordt gekocht.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We zouden graag willen zien dat het logo in verschillende kleuren gebruikt kan worden.

Petje
  • Logo # 923787 voor Ontwerp een stijlvol en luxe logo voor kledingmerk Vedette Amsterdam wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network