ClickCease Ontwerpen van Romservice - Ontwerp logo en flyer voor AnnexFlex: het nieuw huren!

Ontwerp logo en flyer voor AnnexFlex: het nieuw huren!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: JolienSchipper
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 21-02-2012 12:27
  • Datum einde : 27-02-2012 12:32
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpgeps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 18
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het ontwikkelen van een logo en flyer, deze moet in lijn zijn met de corporate huisstijl van Annexum (www.annexum.nl).

- Logo voor AnnexFlex.
- Flyer (een ludieke opvallende vorm, eventueel in 3D, bv een werkplek die je kan uitvouwen. Een algemeen ontwerp die we qua tekst steeds willen aanpassen aan de verschillende locaties.*

* Als voorbeeld van de flyer kan de locatie De Geelvinck op Singel 540 in Amsterdam gebruikt worden (zie www.degeelvinck.nl). Let wel dat de stijl van de website niet gebruikt moet worden maar dat het een eigen AnnexFlex identiteit moet krijgen).

Identiteitskenmerken: flexibel, professioneel, value for money, klantgericht, betrouwbaar, sociaal, groot

Bedrijfsomschrijving:

Annexum is een initiatiefnemer van fondsen voor particuliere en institutionele beleggers en tevens een leidende speler in de markt van de vastgoed-cv's.

AnnexFlex is een concept van Annexum om leegstaande kantoren nuttig in te vullen, dit door middel van het verhuren van flexibele werkplekken door heel Nederland.

Met dit nieuwe product probeert Annexum aan specifieke en individuele kantoorbehoefte te voldoen. Er is steeds vaker behoefte aan volledig ingerichte werkplekken en daarnaast aan flexibiliteit in de huurtermijn. Wie weet er bijvoorbeeld waar zijn of haar organisatie over 5 jaar staat? Terwijl traditionele huurovereenkomsten vaak standaard uitgaan van minimaal 5 jaar. Dit is eigenlijk achterhaald en teveel vanuit de traditionele vorm van verhuur gedacht en niet vanuit de wensen van de klant. Natuurlijk kan een huurovereenkomst van 5 jaar nog steeds, maar als de behoefte anders is kan dat ook. Samen met de klant wordt gekeken naar de beste en gewenste vorm van huren.

Werkplekken huren via AnnexFlex:
• Vanaf 1 werkplek
• Vanaf 1 maand
• En al vanaf € 175,- per maand*
• Volledig ingerichte werkplek
• WiFi inclusief
• Vergaderruimtes inclusief
• Slechts 1 week opzegtermijn
• Top locaties

Alle locaties zijn goed bereikbaar. Voor een AnnexFlex werkplek kunt u nu al in de volgende steden terecht ( in de toekomst volgen er meer):
• Amersfoort, Databankweg 20 – 22 (langs de A1)
• Amsterdam, Singel 540
• Amsterdam, Naritaweg 211
• Den Haag, Waldorp 11 – 17 (Station Holland Spoor)
• Ede, Rubensstraat 195 (langs de A12)
• Groningen, Boumaboulevard 63 t/m 109 (voetbal stadion FC Gronin)
• Rotterdam, Albert Plesmanweg 43

Kortom:
AnnexFlex biedt volledig ingerichte werkplekken op zeer flexibele basis en tegen een scherpe prijs. Al vanaf € 175,- per maand* huur je een AnnexFlex werkplek.

Doelgroep:

Zakelijke markt. (Startende) ondernemers, ZZP-ers, MKB en huidige huurders van de bovenstaande kantoorpanden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Stijl: zakelijk, corporate, jong
Kleur(en): vrije keuze
Fonts: helvetica, in lijn met Annexum
Toonzetting: tutoyeren (je-vorm), corporate maar wel vriendelijk en warm.

Romservice
  • Logo # 66985 voor Ontwerp logo en flyer voor AnnexFlex: het nieuw huren! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Romservice:

      Hierbij een nieuw voorstel met andere kleuren.

      Mvg, Henry

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 66694 voor Ontwerp logo en flyer voor AnnexFlex: het nieuw huren! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Romservice:

      Hierbij een voorstel voor het logo.
      Ik heb van het beeldmerk van annexus een F gemaakt.
      Hopelijk spreekt het je aan.

      Mvg, Henry

    2. JolienSchipper zegt :

      Dank je wel voor het ontwerp! We gaan deze maandag bespreken. Onze eerste reactie was dat mooi en strak was, dit belicht goed de corporate kant en dat het een leuke creatieve manier is om het 'huisje' van Annexum te verwerken maar ook dat we het toch iets te kil vinden qua uitstraling terwijl we ook graag die warmte en jongheid willen vertegenwoordigen. Ook is mijn vraag waarom toch gekozen is voor deze kleuren terwijl de keuze daarvoor vrij was.

      Nav de ontwerpen die binnen zijn gekomen zijn twijfels ontstaan of de naam wel juist is bij dit concept. Dit is een hele andere wending maar we denken bij nader inzien dat het misschien wel beter is om een geheel eigen identiteit te creeren voor dit concept los van Annexum. Hierbij kiezen we voor een lichte manier van endorsement, d.m.v. eventueel het subscript ‘product van Annexum’
      toe te voegen. We kiezen ervoor dat de merken in de portfolio elkaar versterken volgens het ‘Build en Borrow’ - principe:
      1. Enerzijds transfer betrouwbaarheid en autoriteit van Annexum naar producten,
      2. Anderzijds transfer van innovativiteit en creativiteit van producten naar Annexum.
      In de naam Annexflex zetten we het product toch wel héél dicht tegen Annexum aan.
      We willen een naam vanuit onze klanten (de huurders).

      Graag willen we je vragen mee te denken om een nieuwe naam te vinden en hier ook een logo voor te bedenken.

    3. Romservice zegt

      Dank je voor je reactie,
      De kleur kan uiteraard aangepast worden.
      Als naam zat ik te denken aan rentflex of flexrent. Dat dekt naar mijn mening de lading. Ik weet niet of er ook een .nl of .com van vrij moet zijn? van rentflex is de .nl nog vrij.

      Mvg, Henry

    4. jose127 zegt

      http://www.flexrentwoningverhuur.nl/

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network