ClickCease Ontwerpen van cith - TanteDien.nl

TanteDien.nl

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: atalio
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 110.00
  • Datum start : 16-09-2011 10:09
  • Datum einde : 13-10-2011 10:15
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS bestand is noodzakelijk
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 36
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

- professionele uitstraling
- uitstralen van kwaliteit
- aansprekend aan koop doelgroep
- vrolijk
- Let op: veel ouderen willen niet geaccentueerd worden met oud!

Bedrijfsomschrijving:

TanteDien.nl gaat hulpmiddelen met uitleg en service verkopen via www.tantedien.nl. Tante Dien gaat kwalitatief hoogwaardige hulpmiddelen aanbieden ter ondersteuning voor mensen met een leeftijd 55+ in het degelijke leven.

- Hulpmiddel winkel -

Doelgroep:

- Koopdoelgroep (DMU): Mensen tussen 35-50 jr. die verzorgend actief zijn (naast hen dagelijke werk) met zijn/haar ouders/kennis/vrienden, weinig tijd hebben om uitgebreid te shoppen.
- Senioren (55+) zijn eindafnemer

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Vrije keuze. Ook extra creativiteit zoals slogan of meedenken in concept zijn erg welkom.

cith
  • Logo # 38304 voor TanteDien.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer cith:

      Geachte,

      Gelieve hiernaast een aantal varianten te vinden op mijn eerste voorstel:
      - kleurvariant
      - logo met enkel de initialen
      - logo met initialen + een miniatuur beeld van een hand

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 38286 voor TanteDien.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer cith:

      Geachte,

      Bij deze presenteer ik u graag mijn eerste voorstel.

      Ht kleurgebruik heb ik heel sober en zakelijk gehouden. Op deze manier past het logo ook gemakkelijker bij andere kleuren die u op uw website zou willen gebruiken. Indien u toch graag andere kleurvarianten wenst, pas ik dit uiteraard graag voor u aan.

      De afwisselende lettergroottes zijn bewust gekozen om een optisch golvende lijn in het logo te brengen en zo een tegengewicht te geven voor het zakelijke kleurgebruik. Naar mijn gevoel komt het logo zo ook minder zwaar en vrolijker over.

      Tot slot is het ook belangrijk om te vermelden dat de hoofdletter T getransformeerd is in een wandelstok. Op deze manier wordt er al een klein stukje informatie vrijgegeven over wat jullie "core business" is.

      Ik hoop van harte dat mijn eerste voorstel reeds een stap in de goede richting is en ik kijk uit naar uw reactie om al dan niet wijzigingen aan te brengen.

      Mvg,
      Cith

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network