ClickCease Ontwerpen van estoy - WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?

WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: WKIT
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 01-06-2011 00:06
  • Datum einde : 29-06-2011 00:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,png
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 86
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

WKIT (We keep in touch) Een zeer doordacht logo. Niet alleen voor de hogeropgeleide, maar ook iemand die de 'knipoog' snel en makkelijk doorheeft. Niet een simpel wolkje met een W etc. Dit is voor de echte creabea's. http://www.hongkiat.com/blog/80-creative-and-well-designed-logos/ ter inspiratie
Dus wil een inzending waarover is nagedacht. Een ontwerper waarbij het belletje niet direct gaat rinkelen, maar pas na een tijdje, om zo iets creatiefs op te sturen. Ik laat je vrij in de design. Omdat 'we houden contact' dit heel breed kan/is.

Bedrijfsomschrijving:

WKIT betekent We Keep In Touch. WKIT gaat visitekaarten verkopen en hiervoor is een doordacht creatief logo nodig.

Doelgroep:

Visitekaarten kunnen door iedereen gekocht worden natuurlijk. Maar de echte doelgroep is voor de (Creatieve) ondernemers..

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Denk met deze 2kleuren: d2a91d & 111789

Maar ga het sowieso in het zwart wit gebruiken..

Ik hou van strakke design, het moet ook de kernwaarden van verkoop van visitekaarten KUNNEN uitstralen..

estoy
  • Logo # 23528 voor WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer estoy:

      Beste opdrachtgever,
      Hierbij mijn inzending voor het nieuw te ontwerpen logo. Het idee komt van het papieren visitekaartje en dan met name het papieren karakter. Want vaak wordt een hoekje (al dan niet bewust) omgevouwen. En deze vouwtechniek heb ik toegepast om de letters te vormen. Op deze manier krijgt de afkorting een innovatief/creatief en bijzonder karakter. De ondertitel 'we keep in touch' is toegevoegd om de bedrijfsnaam uit te leggen. Uiteraard kan hier ook worden gekozen voor een slogan of iets dergelijks.
      Qua kleurgebruik heb ik de door u voorgestelde kleurcombinatie gebruikt evenals een variant in grijstinten en een eigen voorstel.

      Hopelijk komt mijn ontwerp in de buurt van uw smaak en wensen. Feedback stel ik zeer op prijs en aanpassingen kunnen altijd worden gemaakt!

      MVG,
      estoy

    2. estoy zegt

      Zou u misschien iets meer kunnen zeggen over de beoordeling? Dan weet ik waar ik aan moet werken om het te verbeteren. Alvast bedankt.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network