ClickCease Ontwerpen van linda - AdVANture

AdVANture

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Eddy
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 05-02-2012 19:15
  • Datum einde : 29-02-2012 19:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De VW busjes heeft de naam een bus voor avontuurlijke reizen te zijn en is geliefd onder de boardsporters, hippies en avonturiers. We hebben al een site gemaakt, voor referenties verwijs ik jullie naar de site. Maar deze site brengt ons gevoel niet over. De teksten en fotos zijn goed maar de site brengt geen synergie tussen de twee.
We willen de avontuurlijke ingestelde reizigers en extreme sporter aanspreken. Wat we niet willen is als een hippie site overkomen.
We willen graag een logo dat bestaat uit het woord AdVAnture gekoppeld met een beeldmerk. Het logo en huisstijl mioet logisch vertaald kunnen worden naar flyers, visitekaartjes en website (die opdracht volgt in een volgende wedstrijd). Dit gevoel willen we weergeven: "Het gaat uiteindelijk niet om ons maar om jouw avontuur". "Seeking is finding". Onze bus helpt je daarbij, het is jouw compagnon.

Bedrijfsomschrijving:

Het aanbieden (verhuren) van VW bussen waarmee je op jouw avontuur kunt gaan. Onze bussen biedt de ruimte aan twee personen en door de ingenieuze ruimteindeling is het erg geschikt voor de extreme sporters (snowboard, kiten, wakeboarding en surfen)onder ons. Stijl en functionaliteit komen samen in 1 busje.

Doelgroep:

Avonturiers, boardsports en reizigers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kijk op http://solenturevans.com/. Deze site is te strak.
Kleuren: deep blue, groen
Favoriete Logo's: quiksilver & rip curl

linda
  • Logo & Huisstijl # 68023 voor AdVANture wedstrijd Klacht indienen
    1. Eddy zegt :

      hoi linda,
      je hebt mijn aandacht. je staat in mijn top 5.
      Er is echter nog geen echte doorvertaling naar een huisstijl. Ik vind de vorige doorvertalingen met visuals etc het niet helemaal. Ik zie veel potentie in dit logo en ik wil dat de huisstijl hetzelfde uitstraalt als het logo. Het moet ook verrassend avontuurlijk en net even anders zijn. Graag dus nog een doorvertaling naar een kaartje en briefpapier, waarbij je echt out of de box mag denken, qua meteriaal, vorm (ronde hoeken of aparte vorm), logo ene kant en full collor voorkant met alle gegevens, gebruik van UVcoating (bij kaartje) etc... ik geef maar wat ideeen en laat je daar vooral door inspireren en niet door beperken! maak het dus niet te simpel en niet te standaard. De uitwerking van esther is bvb erg compleet en standaard maar net niet. Ik wil echter meer dan dat. Al het materiaal moet verrassen!

    2. linda zegt

      Hoi Eddy,

      Ik lees net je feedback maar spijtig genoeg is de wedstrijd afgelopen. Kan ik je misschien de ontwerpen mailen? Je kan mij altijd mailen naar [email protected]

      Grts Linda

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network