ClickCease Ontwerpen van Huis van Maartje - BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL

BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Theatertainment
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 03-10-2013 16:29
  • Datum einde : 13-10-2013 16:26
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 74
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

‘Theater Elckerlyc’ is een theaterzaal die warmte en nostalgie uitstraalt én voorzien is van het nodige hedendaagse comfort. Theater Elckerlyc telt een maximale capaciteit van 800 zitplaatsen en is geschikt voor allerhande podiumactiviteiten, presentaties, bedrijfsevenementen, e.d.

Sinds kort zijn wij de nieuwe exploitant van de zaal. Daarom willen we de bestaand look & feel volledig vernieuwen waardoor we zowel bedrijven, gezelschappen en artiesten aantrekken die deze zaal wensen te huren.

Merknaam voor logo: THEATER ELCKERLYC (Het woord ‘theater’ maakt deel uit van de merknaam, maar mag ondergeschikt worden weergegeven.)
Slogan (al dan niet verwerken in logo): “We beleven het samen”. (Slogan is nog niet bindend, maar zal nooit langer zijn dan 4 of 5 woorden.)

Graag deze zaken verwerken op briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving:

In het theater staan er regelmatig kwalitatieve, populaire producties, zoals komedies, Studio 100 shows, concerten, enz… We werken hiervoor telkens samen met professionele productiehuizen en impresariaten. We willen deze zaal verder uitbouwen tot een receptief theater waar allerhande producties een thuis vinden en zich kunnen vereenzelvigen met de nieuwe look & feel.

Doelgroep:

Met het logo van het theater trekken we een gevarieerd publiek aan tussen 9 en 99 jaar. Maar het logo dient ook potentiele huurders van de zaal aan te trekken. We mikken hiervoor ook op bedrijven voor seminaries en andere bijeenkomsten.

Het publiek bestaat uit arbeiders, werklozen maar ook notarissen, bedrijfsleiders, theaterliefhebbers, bekende mediafiguren en politici.

Gemiddelde leeftijd ligt momenteel boven de 45 jaar. We willen met de nieuwe stijl ook jongere mensen warm maken en aantrekken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Hebben geen voorkeur qua kleur zolang het warm, aantrekkelijk en stijlvol is. Belangrijk is dat het geheel een professionele, kwalitatieve uitstraling heeft en uitnodigend is.

Alles dient er op te wijzen dat de mensen bij ons van een ‘rijke’ theaterbeleving zullen genieten.

Wij opteren ook voor een ‘zie’ logo en veel minder voor een ‘lees’ logo, dit om de herkenbaarheid te vergroten die dan weer aanzet tot kopen.

Het logo dient ook neutraal te zijn en moet kunnen dienen bij elk soort voorstelling. Dus geen traditionele iconen verwerken zoals ‘lachend en wenend masker’.

Huis van Maartje
  • Logo & Huisstijl # 255423 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Huis van Maartje:

      Feedback is van harte welkom om samen tot een goed ontwerp te komen. Aanpassingen zijn natuurljk ook mogelijk.

      Vriendelijke groet uit het Huis van Maartje

    2. Theatertainment zegt :

      Ook hier zijn we minder overtuigd. Je eerste voorstel is dan ook heel sterk.

      Dirk

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255418 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Huis van Maartje:

      Een 2de concept; de zwarte doos

    2. Theatertainment zegt :

      Voor een 'alternatief' theater zou dit zeker in aanmerking kunnen komen. Voor onze doelgroep is het te 'onaantrekkelijk'. Wel goed gevonden en een bruikbaar idee misschien voor anderen.

      Dirk

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255417 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Huis van Maartje:

      Lichtere versie zelfde concept

    2. Theatertainment zegt :

      Minder sterk. Je geeft het zelf al aan als een 'lichtere versie'

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255416 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255415 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Huis van Maartje:

      Bij deze een 1ste concept.

      Met vriendelijke groet,
      Maartje, Huis van Maartje

    2. Theatertainment zegt :

      Beste ontwerper,

      Bedankt voor de ontwerpen.
      Zelf vinden wij de eerste 2 voorstellen het bruikbaarst. De rechthoek die verwerkt zit in het logo doet denken aan een schminkspiegel of een lichtreclame op de gevel. Tot nu toe is dit het beste idee. Misschien vragen we om eventueel de kleuren aan te passen maar ik wacht momenteel nog intern op verdere feedback.

      Dirk

    3. Huis van Maartje zegt

      Bedankt voor uw reactie!
      Ik vond deze ook het sterkst. Aanpassingen kunnen natuurlijk altijd gedaan worden.
      Vriendelijke groet uit het Huis van Maartje

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network