ClickCease Ontwerpen van buzzo12 - de wereld van ...

de wereld van ...

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: puertodemogan374
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 449.00
  • Datum start : 25-07-2013 17:20
  • Datum einde : 18-08-2013 17:19
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 65
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

een jonge uitstraling. we zijn een marktonderzoekbureau dat werkt volgens een netwerk principe. we brengen in kaart wat een naam, term, logo, kleur, foto, etc. betekent. we rekenen af met het saaie imago van marktonderzoek. 'De wereld van...' is spannend en uitdagend, bovendien snel en betaalbaar, we staan voor no-nonsense (wel wetenschappelijk) we brengen de betekenisstructuur van stimuli in kaart. daarvoor gebruiken we neurowetenschappelijke tools (zoals de hersenen werken zonder fmri scans) die we zelf hebben ontwikkeld. we doen het online. we hebben meer dan 20 jaar ervaring, zijn enthousiast en gaan voor succes! We willen als zodanig ook overkomen.

Bedrijfsomschrijving:

'De Wereld van ...' is een marktonderzoekbureau dat met jonge afgestudeerde psychologen onder aansporing van enkele oude rotten de betekenisstructuur van een stimulus (bijvoorbeeld een naam, term, foto, etc.) in kaart brengt. wat beleeft men het woord, het logo, de term, de foto? is dat positief of negatief? waarom is dat? is het woord, de naam, logo, term of foto te gebruiken? tot waar gaat de 'rek' van deze zaken? zijn er negatieve ondertonen? etc. Dit alles om de communicatieve inspanningen van de opdrachtgever tot een minimum te beperken. Veel onderzoek vindt plaats online onder eigen bestanden. Het bedrijf heet: 'De wereld van ...' De opdrachtgever geeft hetgeen waarover hij meer wil weten bijv. de naam XX dan volgt het onderzoek met vergaande adviezen over 'de wereld van XX'.

Doelgroep:

consumenten maar in principe iedereen die als gebruiker of medewerker met een bepaalde naam, term, logo, slogan, foto, etc. wordt geconfronteerd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

helemaal vrij; voorkeur gaat uit naar fris, modern, gestoeld op wetenschap en nieuwe inzichten. licht en makkelijk toegankelijk.

buzzo12
  • Logo & Huisstijl # 238349 voor de wereld van ... wedstrijd Klacht indienen
    1. buzzo12 zegt

      Hier een impressie met witte achtergrond.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 237067 voor de wereld van ... wedstrijd Klacht indienen
    1. puertodemogan374 zegt :

      Een creatieve oplossing buzzo 12. Hij is anders dan alle andere maar misschien iets te concreet? Hoe ziet het er bijv. op een witte achtergrond uit? Hartelijke groet, leonard

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 236560 voor de wereld van ... wedstrijd Klacht indienen
    1. puertodemogan374 zegt :

      Misschien helemaal zo gek nog niet buzzo 12. Ook hier weer, hoe ziet het eruit op een witte achtergrond?

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 236226 voor de wereld van ... wedstrijd Klacht indienen
    1. puertodemogan374 zegt :

      Hi, mooi idee, we missen de hersenen. we werken met betekenis structuren (kwalitatieve inventarisatie die we gaan kwantificeren) met 5 kleuren (zneg. tot zpos)
      Hartelijke groet,
      leonard

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network