ClickCease Ontwerpen van studioZ - Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement

Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: johanlamers
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 31-01-2011 09:01
  • Datum einde : 10-02-2011 09:52
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 94
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een krachtig logo wat gebruikt zal worden voor mijn internetsite, briefpapier en visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving:

Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl voor mijn nieuw te starten onderneming. Ik ga mij als adviseur klachtenmanagement profileren binnen het MKB. Ik adviseer ondernemers hoe met klachten om te gaan en help ze hun proces goed in te richten. Verder zal ik klanttevredenheidsonderzoeken verrichten mbt klachten. Mijn onderneming zal de naam 'Contens' gaan gebruiken wat een samenvoeging is van content en satisfied wat de uiteindelijke doelstelling zou moeten zijn voor de onderneming voor zijn klant. Ook voor een goede slogan sta ik uiteraard open.

Doelgroep:

Ik ga mij als ondernemer richten op het MKB en dan de middelgrote bedrijven. Bedrijven met 20 tot 50 medewerkers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw is al jarenlang mijn favoriete kleur maar misschien kunnen jullie hier helemaal niet mee uit de voeten. Een combinatie van kleuren is ook mogelijk maar dat laat ik aan de ontwerpers zelf over.

studioZ
  • Logo & Huisstijl # 13455 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studioZ:

      Hallo Johan, hier een idee voor je huisstijl gebaseerd op het witte visitekaartje.
      Ik ben benieuwd naar je eindoordeel...
      groeten Connie

    2. johanlamers zegt :

      Hallo Connie,

      Ik moet je teleurstellen, ik heb gekozen voor het andere ontwerp. Het was een lastige beslissing en heb er erg over getwijfeld maar mijn voorkeur is toch naar het andere ontwerp gegaan. Ik wil je hartelijk bedanken voor je bijdrage en de samenwerking. Bedankt..

      Gr. Johan Lamers

    3. johanlamers zegt :

      Conny,

      Bedankt, misschien kan je je gegevens sturen. Als ik iemand tegenkom die op zoek is naar een passend logo dan zal ik je zeker aanbevelen.

      Gr. Johan

    4. studioZ zegt

      Heel graag, dank je.
      Mijn gegevens:
      Connie Zegers/Studio Zegers
      [email protected]
      020 6249518
      06 45870532
      groet Connie

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 13330 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studioZ:

      Hallo Johan, ik hoop dat ik je goed heb begrepen. Hierbij wat variaties met zwart en grijs, en iets strakkere letters.

    2. johanlamers zegt :

      Je maakt het me moeilijk, ik dacht dat ik er uit was tot jouw ontwerp binnekwam.....

      Johan

    3. studioZ zegt

      Sorry :-)
      als je nog meer wilt zien zeg het gerust!
      Connie

    4. johanlamers zegt :

      Hallo,

      Ik heb er zelf wel een beeld bij maar wat zie jij er nou in, wat is jouw gedachte erachter?

      Johan

    5. studioZ zegt

      Ik heb er tijdens het ontwerpen verschillende dingen in gezien. Het begon natuurlijk als een "C" van Contens, daarna leek het door de plaatsing een telefoonhoorn (klantenservice), maar ook wel wat op een omarming (de C omarmt het woord) en vervolgens door de extra blokjes een lachend gezichtje. Kortom allemaal van toepassing op je bedrijf...
      Maar uiteindelijk moet een logo natuurlijk simpel en herkenbaar zijn, zodat het beeld gemakkelijk wordt onthouden.
      groeten en succes met je keuze,
      Connie

    6. johanlamers zegt :

      Hallo Connie,

      Ik wil morgen een beslissing nemen welk logo het gaat worden. Het gaat tussen jou en nog een andere ontwerper. Ik heb toch besloten dat de achtergrond wit moet zijn en de letters dus zwart, dit in combinatie met oranje en grijstinten. Kan jij voor mij wat definitieve ontwerkpen laten zien voor zover ze er al niet zijn en hoe mijn huisstijl eruit zal zien voor wat betreft het briefpapier. Ik hoor graag van je.

      Gr. Johan

    7. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 13098 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studioZ:

      Beste Johan, hierbij het visitekaartje in oranje ipv blauw.
      mvg Connie Zegers

    2. johanlamers zegt :

      Hallo Connie,

      Kan jij voor mij de letters in het wit maken en er zwart/grijs in verwerken. Verder zou ik graag eens zien hoe het eruit ziet als klachtmanagement een wat strakker lettertype zou zijn.

      Gr. Johan

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 13009 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studioZ:

      ... en een visitekaartje

    2. johanlamers zegt :

      Goedemiddag,

      Allereerst bedankt voor uw bijdrage. Zou u voor mij dit ontwerp in het oranje kunnen maken met zwart en eventueel grijsttinten? Bij voorbaat dank.

      Gr. Johan Lamers

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 13007 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studioZ:

      Hierbij een voorstel voor uw logo, waarmee u nog alle kanten op kan. Commentaar welkom,

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network