ClickCease Ontwerpen van luzente - Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement

Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: johanlamers
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 31-01-2011 09:01
  • Datum einde : 10-02-2011 09:52
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 94
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een krachtig logo wat gebruikt zal worden voor mijn internetsite, briefpapier en visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving:

Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl voor mijn nieuw te starten onderneming. Ik ga mij als adviseur klachtenmanagement profileren binnen het MKB. Ik adviseer ondernemers hoe met klachten om te gaan en help ze hun proces goed in te richten. Verder zal ik klanttevredenheidsonderzoeken verrichten mbt klachten. Mijn onderneming zal de naam 'Contens' gaan gebruiken wat een samenvoeging is van content en satisfied wat de uiteindelijke doelstelling zou moeten zijn voor de onderneming voor zijn klant. Ook voor een goede slogan sta ik uiteraard open.

Doelgroep:

Ik ga mij als ondernemer richten op het MKB en dan de middelgrote bedrijven. Bedrijven met 20 tot 50 medewerkers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw is al jarenlang mijn favoriete kleur maar misschien kunnen jullie hier helemaal niet mee uit de voeten. Een combinatie van kleuren is ook mogelijk maar dat laat ik aan de ontwerpers zelf over.

luzente
  • Logo & Huisstijl # 12374 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer luzente:

      Beste Johan,

      Hierbij mijn bijdrage. Ik heb de letters met elkaar verbonden, omdat in de eerste plaats de naam samengesteld is uit content en satisfied, maar ook omdat het de verbintenis met de klanten naar voren brengt.

      Daarnaast heb ik als ondertitel client services of customer services, omdat ik "klachten" in een titel niet positief naar voren brengt wat je doet. Daarnaast past het goed omdat de eerste letters hetzelfde zijn als de twee woorden waaruit de naam is samengesteld.

      Ik heb meteen even een visitekaartje ernaast gezet, zodat je kunt zien hoe zoiets eruit zou kunnen zien. Het logo met schreefletter en de strakke helvetica als body tekst.

      Ik ben benieuwd naar je reactie.
      hartelijke groeten
      Dana

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network