Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: douwe schoemaker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 29-03-2020 13:07
- Datum einde : 11-04-2020 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 192
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het moet een strak en uniek design worden. Wijn is een traditioneel product en dat moet enigszins terug te zien zijn. Verder is het belangrijk dat het niet zoals de andere flessen wijn zijn. Het moet vernieuwend, trendy en elegant zijn, want het is een nieuw product. Het product is gekoeld en heeft de naam YS. Hier moet een naam en logo voor komen dat met name op een fles wijn past. Met YS bedoelen we gekoeld of in het engels gechilled dus denk aan 14 graden. Niet IJSkoud of een ijsberg dat is de verkeerde associatie. Pinot Nero is Pinot Noir in Italie en de doelgroep is vooral young proffesionals. Denk hierbij aan mensen vanaf een jaar of 25 die net wat meer geld gaan verdienen en bereid zijn wat meer voor een fles wijn te betalen. Het product moet redelijk high end zijn maar nog wel betaalbaar. Vergelijk de doelgroep met Suit Supply. Eigenlijk staat alleen de naam YS vast wat kort en krachtig is en dit moet ook nadrukkelijk naar voren komen in de fles, logo en design. Belangrijk dus dat YS is af te lezen. Er kan een onderzin bij zoals chilled out of chilled for perfection of in die trent. Verder mag het er niet goedkoop uit zien en moet je het voor je zien dat deze gekoelde rode wijn op grote bruiloften feesten en partijen gedronken zal worden.
Breng je ontwerp met de volgende aspecten op een fles!
- YS
- 2018
- Pinot Nero
- De wijn komt uit Italie maar mag een Zuid afrikaans gevoel hebben (Denk hierbij aan kaappstad de stranden en strandtenten daar).
- Alcohol percentage
- Als je een zwart goud variant doet doe ook een andere variant met andere kleuren
- High end eruit zien
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
logomaker
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
douwe schoemaker zegt :
Het logo lijkt niet echt meer een soort simulatie op een fles en niet echt een etiket. Ik hoop dat u snapt wat ik bedoel
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
douwe schoemaker zegt :
I still miss the vintage, italian part, alcoholic percentage and I think also this design misses again the charming and elegant part. This looks more to me as a straight outta compton lettertype
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
douwe schoemaker zegt :
Oke haha in nederlands beter.
Ja ik vind dit design van YS nog niet echt mooi lastig te zien dat er YS staat. Verder is het nog niet representatief dit label met deze kleur goud. Verder willen we ook een beetje afstappen van Goud en Zwart. Verder zie ik nog niet iets italiaans of jaartal en alcohol percentage staan.
Dank voor je ontwerpen zover
Groet,
Douwe -
logomaker zegt
Bedankt, ik ga het even laten bezinken, het blijft wel een uitdaging
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
logomaker zegt
commentaar mag gewoon in het Nederlands hoor, ik kom er vandaan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
douwe schoemaker zegt :
Thanks for your effort but I also need these on the design:
- YS
- 2018
- Pinot Nero
- something Italian
- Alcohol percentage
- If you do a black gold variant do also with other colors
So far I think you play to much with the letters. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
logomaker zegt
DE STREEPJES STAAN VOOR 14 graden
-
douwe schoemaker zegt :
Ja leuk bedacht. Alleen is dit het nog net niet. Nog niet echt charmant en elegant. Verder is het nog niet echt high end een beetje te speels
-
logomaker zegt
DE STREEPJES STAAN VOOR 14 graden
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
douwe schoemaker zegt :
I mean more on a real bottle
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
douwe schoemaker zegt :
A nice design but difficult to not actually see on a bottle. The brown bottle doesn't really display well -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-