ClickCease Ontwerpen van 29design - Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie

Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: douwe schoemaker
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 29-03-2020 13:07
  • Datum einde : 11-04-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 192
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het moet een strak en uniek design worden. Wijn is een traditioneel product en dat moet enigszins terug te zien zijn. Verder is het belangrijk dat het niet zoals de andere flessen wijn zijn. Het moet vernieuwend, trendy en elegant zijn, want het is een nieuw product. Het product is gekoeld en heeft de naam YS. Hier moet een naam en logo voor komen dat met name op een fles wijn past. Met YS bedoelen we gekoeld of in het engels gechilled dus denk aan 14 graden. Niet IJSkoud of een ijsberg dat is de verkeerde associatie. Pinot Nero is Pinot Noir in Italie en de doelgroep is vooral young proffesionals. Denk hierbij aan mensen vanaf een jaar of 25 die net wat meer geld gaan verdienen en bereid zijn wat meer voor een fles wijn te betalen. Het product moet redelijk high end zijn maar nog wel betaalbaar. Vergelijk de doelgroep met Suit Supply. Eigenlijk staat alleen de naam YS vast wat kort en krachtig is en dit moet ook nadrukkelijk naar voren komen in de fles, logo en design. Belangrijk dus dat YS is af te lezen. Er kan een onderzin bij zoals chilled out of chilled for perfection of in die trent. Verder mag het er niet goedkoop uit zien en moet je het voor je zien dat deze gekoelde rode wijn op grote bruiloften feesten en partijen gedronken zal worden.

Breng je ontwerp met de volgende aspecten op een fles!
- YS
- 2018
- Pinot Nero
- De wijn komt uit Italie maar mag een Zuid afrikaans gevoel hebben (Denk hierbij aan kaappstad de stranden en strandtenten daar).
- Alcohol percentage
- Als je een zwart goud variant doet doe ook een andere variant met andere kleuren
- High end eruit zien

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

29design
  • Logo & Huisstijl # 1057659 voor Etiket voor een gekoelde Pinot Nero  Rode Wijn  uit Italie wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1056674 voor Etiket voor een gekoelde Pinot Nero  Rode Wijn  uit Italie wedstrijd Klacht indienen
    1. douwe schoemaker zegt :

      Defenitely the best so far! Like this style does not look cheap anymore. However YS the name is not easily read anymore by people who see the brand for the first time

    2. douwe schoemaker zegt :

      Defenitely the best so far! Like this style does not look cheap anymore. However YS the name is not easily read anymore by people who see the brand for the first time

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1056579 voor Etiket voor een gekoelde Pinot Nero  Rode Wijn  uit Italie wedstrijd Klacht indienen
    1. douwe schoemaker zegt :

      Sorry I think it now looks more like a lab tube. We also started with the Y as a glass but we do not think that is a good idea...

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1056566 voor Etiket voor een gekoelde Pinot Nero  Rode Wijn  uit Italie wedstrijd Klacht indienen
    1. douwe schoemaker zegt :

      Thanks for the input but too much cocktail instead of high end wine. Nice logo for a new cocktail brand though!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network