ClickCease Ontwerpen van WIMdesign - Excellent financieel advies tegen scherpste prijs

Excellent financieel advies tegen scherpste prijs

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: FvanLiempt
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 25-07-2014 19:32
  • Datum einde : 08-08-2014 19:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 36
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Modern logo voor een hypotheek advies kantoor die een prijsdoorbraak creëert op de nog steeds niet 100% transparante markt waarin tussenpersonen en met name de grote banken niet eerlijk zijn over zijn verdiensten. Logo dient gebruikt te kunnen worden op alle communicatie vormen zoals briefpapier, email handtekening, visitekaartje, enveloppen

Bedrijfsomschrijving:

Hypotheek advies en overige verzekeringen

Doelgroep:

Starters op de woningmarkt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

WIMdesign
  • Logo & Huisstijl # 368159 voor Excellent financieel advies tegen scherpste prijs wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer WIMdesign:

      Met een groter Euroteken.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 368158 voor Excellent financieel advies tegen scherpste prijs wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer WIMdesign:

      Dag Heer van Liempt,

      Hierbij de aangepaste tekst in het logo. Ik heb ook meer transparantie aangebracht door de uiteinden van de X te verbinden met het Euroteken.
      De kleur is nog niet zeker, vandaar de opties.

      Graag feedback om eventueel verder uit te werken.

      Vriendelijke groet, Wim Nijenkamp

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 365363 voor Excellent financieel advies tegen scherpste prijs wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer WIMdesign:

      Dag F van Liempt,
      Hierbij mijn voorstel. Ik heb in dit geval voor een woordlogo gekozen en niet voor een apart beeldmerk. Gebaseerd op elementen die van belang zijn: Euroteken, verwijzing naar (X als pijl) en transparantie (jullie kantoor is wél transparant). Kleuren is persoonlijk vandaar een paar voorstellen.

      Graag feedback om eventueel aan te passen c.q. verder uit te werken.

      Groet, Wim Nijenkamp

    2. FvanLiempt zegt :

      De bedrijfsnaam Hypotheek Advies Kantoor (een handelsnaam van Financien Winkel) lijkt mij toch wel dat deze er in voor dient te komen. Of vind je dat deze ook in de "voetregel" geplaatst zou mogen worden. Zou het transparante nog meer benadrukt willen zien.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network