ClickCease Ontwerpen van brightid - Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau!

Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: bastinterieur
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 24-05-2011 20:05
  • Datum einde : 14-06-2011 20:34
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 44
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Nodig:

Een logo dat eruit springt en onthouden wordt. Daarnaast huisstijl voor briefpapier en visitekaartje.

Straks misschien:

Bij tevredenheid over de uitgeschreven ontwerpwedstrijd ook misschien webpagedesign.

Bedrijfsomschrijving:

bast interieur is een verkoop- en interieurstylingbureau. Andere diensten zijn woningfotografie en meubelverhuur bij lege te koop staande woningen. bast interieur is nog niet gestart en is druk bezig een identiteit te ontwikkelen. Vandaar ook de ontwerpwedstrijd voor logo en huisstijl.

uitleg 'bast': bij het weghalen van de bast (schors) van een boom, komt de mooie nieuwe stam tevoorschijn. Bij verkoopstyling is dit net zo: haal de bestaande (overbodige en persoonlijke) items in een huis weg en gebruik deze nieuwe basis om de laatste benodigde elementen toe te voegen voor een stijlvol huis dat aantrekkelijk is voor een breed publiek!

Doelgroep:

De doelgroep van bast interieur bestaat uit mensen die hun huis willen verkopen en mensen die hun (nieuwe) huis willen restylen of inrichten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleur:

grijs, mosgroen, wit, diverse bruintinten (?)

Look and feel:

creatief, maar geen tierlantijn. moet strakke uitstraling hebben

Must haves:

huisje aan lint, bast en lettertype (al gebruik gemaakt van Quadranta, maar mag ook veranderd worden), zie bijlagen

Ideeen:

de bedrijfsnaam mag ook in het huisje verwerkt worden. Laat je fantasie de vrije loop!

brightid
  • Logo & Huisstijl # 22426 voor Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer brightid:

      Nog een andere variant met de letters in het huisje,

      Met vriendelijke groet,

      Thessa van Gigch

      BrightID grafische vormgeving

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 22425 voor Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer brightid:

      Hierbij mijn ontwerp. Ik heb naast de vaste elementen (een huisje aan een lintje en boomschors) ook gedacht aan een hartje. Het is een hartje zoals je die soms in de boom gekerfd ziet. Het staat voor hart voor de opdrachtgever en creativiteit. De letters hebben organische rondingen. De ster in de A staat voor nieuw, verfrissend en uitblinken. Het huisje heeft ook iets van een nestkastje. Bast zorgt voor een gevoel van thuis dat tot de verbeelding spreekt, een warm nest als het ware.

      Dit zijn mijn ideeen hierbij. Ik hoop dat ze je aanspreken!

      Met vriendelijke groet,

      Thessa van Gigch

      BrightID grafische vormgeving

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network