ClickCease Ontwerpen van JoyceGraphic - Financieel dienstverlener 2.0

Financieel dienstverlener 2.0

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: ShavaGP
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 17-06-2014 12:42
  • Datum einde : 01-07-2014 12:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 33
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor een startend kantoor dat adviseert in hypotheken en verzekeringen zijn is er nog een logo en huisstijl nodig. Het moet passen bij moderne en strakke uitstraling van kantoor en werkwijze. kernwoorden: modern, fris en open uitstraling. .
Naam van het bedrijf: Zeker hypotheken

Bedrijfsomschrijving:

Een kantoor die met de tijd meegaat. Strak inrichting van kantoor en alle processen. Alles gaat zoveel mogelijk digitaal. Klant staat centraal.

Doelgroep:

Particulieren en MKB

Kleuren, favoriete logo's, must haves

JoyceGraphic
  • Logo & Huisstijl # 355718 voor Financieel dienstverlener 2.0 wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer JoyceGraphic:

      ZEKER HYPOTHEKEN - kwaliteit niet echt optimaal, komt omdat ik geen pdf kan uploaden

      LOGO:
      Het logo is een symbool in combinatie met tekst. Ik heb voor een strakke font gekozen omdat jullie een modern bureau zijn met een modern interieur.

      Het huisje heeft een paraplu boven het dakje en dat symboliseert jullie zekerheid die jullie bieden aan de klant. Jullie houden het hand (paraplu) boven het hoofd en laat ze niet nat regenen. Een goed en zelfverzekerd advies, dat is wat de klant kan verwachten.

      KLEUR:
      Ik heb voor 2 hoofdkleuren gekozen, zwart en groen en als bij"kleur" wit. Het zwarte voor het moderne strakke gevoel en het groen voor de frisheid en openheid die jullie graag willen uitstralen.

      CORRESPONDENTIE PAKKET:
      De envelop heb ik rustig gehouden met een lichtgroene watermerk van het huisje met de paraplu en rechts boven het logo laten terug komen met de gegevens. Niet teveel poespas want de klant moet het goed kunnen lezen.

      Daar in tegen heb ik wel uitgepakt met het visitekaartje. Als voorkant het huisje weer terug laten komen zodat mensen dat snel herkennen. Wel een apart abstract effect gemaakt met jullie hoofdkleuren en de witte papierkleur. Ik heb voor een verticaal visitekaartje gekozen omdat het al zo vaak voor komt een horizontaal kaartje. Voorkant lekker knallend en vooral t groen naar voren laten komen zodat de klant jullie kaartje het snelst eruit pikt tussen de stapel die hij/zij al heeft.

      -----

      Ik hoor graag feedback van mijn ontwerp

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network