ClickCease Ontwerpen van Momsie - Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: henkpieters
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 29-09-2009 22:08
  • Datum einde : 13-10-2009 22:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 98
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving:

Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep:

Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Momsie
  • Logo & Huisstijl # 325 voor Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Momsie:

      Hierbij stuur ik mijn ontwerp, ik heb het lekker fris gehouden, het beeldmerk stelt een hand voor die een balletje opgooit, aangezien ik het spreekwoord "een balletje opgooien" echt bij uw bedrijf vind passen.

    2. henkpieters zegt :

      Hallo Momsie,

      Leuk gevonden.Voor mij heeft de term "een balletje opgooien"echter een negatieve klank in de zin van niet serieus. Ik zie mij niet zeggen bij een nieuwe relatie, hallo ik ben Henk en ik kom een balletje opgooien. Positief is dat je nagedacht hebt over het concept en dit vertaald hebt in een beeldmerk zodat je een extra boodschap brengt als logo en als binnenkomer in een gesprek. Groeten, Henk.

    3. Momsie zegt

      Beste Henk, dank voor de feedback, ik had het gevoel goed te zitten met de bal, alleen het spreekwoord was fout, nog even met wat anderen over gehad, het zou moeten zijn "iemand de bal toespelen" en "de bal aan het rollen brengen". anyway... ik zal nog eens iets anders bedenken. Er plopt me vast nog wel iets in ''t hoofd :-)

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network