ClickCease Ontwerpen van Vincent Botman - Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend

Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: derakken
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 449.00
  • Datum start : 25-10-2012 14:03
  • Datum einde : 09-11-2012 14:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 39
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Aquacamping en jachthaven ‘de Rakken’ in Woudsend (Friesland) wordt vernieuwd en verbeterd. Het ligt op unieke locatie tussen Friese meren en dicht tegen het levendige dorp Woudsend; een fantastische plek voor een vakantie of kort verblijf. Dit is een moment om ook de vernieuwing (topfaciliteiten) te laten samenvallen met een vernieuwde huisstijl. Dat kan door het oude logo te moderniseren of (nog beter?) een nieuw strak, niet complex en pakkende logo te maken.
Kernbegrippen: Een groen vakantiepark, water, wind, wolken, zon, actief en toch rustig, varen/zeilen, fietsen, voorzieningen voor kinderen. En: het mooie Friesland.
En dat in een paar penseel- of pennestreken. Wij willen geen landschapje als logo.
De term Recreatiecentrum is verbannen en vervangen door ‘De Rakken’ en ‘aquacamping en jachthaven’ als onderschrift. Voor dat laatste mag ook iets ‘flitsenders’ worden voorgesteld.
De nieuwe huisstijl wordt ook doorgevoerd op de website, het foldermateriaal en de advertenties. Op de website is ook het oude logo te zien. www.derakken.nl

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Op ons park verblijven veel vaste gasten. Deze bezoeken het hele jaar door ons terrein. Ze genieten van het water en de rust. Veelal empty-nesters. In het voor- en naseizoen zien we ook veel mensen uit deze groep bij ons als passant verblijven. Deze groep passanten zouden we graag buiten het hoogseizoen nog meer naar Woudsend willen halen, met goede faciliteiten en comfort.
In het hoogseizoen zijn er ook veel actieve jonge gezinnen aanwezig. Zij worden vooral door het water en de watersportmogelijkheden getrokken. Water en actie zijn dan de kernbegrippen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Vrij

Vincent Botman
  • Logo & Huisstijl # 135935 voor Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Vincent Botman:

      Beste opdrachtgever,

      Dankuwel voor de opdracht en de mooie kans.

      Persoonlijk ben ik met veel enthousiasme bezig geweest met het ontwerp, de afgelopen jaren heb ik elke zomer op de camping gezeten. Met veel plezier!

      Hierbij stuur ik u mijn ontwerp voor uw nieuwe logo samen met een huisstijl voorstel. Als begin concept ging ik uit van de stijl 'less is more'. Zo heb ik de factor water, haven en camping in het logo samengevoegd in een simpel beeld. Niet met al te veel fratsen en met een frisse uitstraling. Op deze manier spreekt het logo meerdere doelgroepen aan.

      Graag hoor ik wat u van het voorstel vindt, in de hoop dit samen met u verder uit te kunnen werken. Alvast bedankt!

      Met vriendelijke groet,
      Vincent Botman

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network