ClickCease Ontwerpen van Budget Media - Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend

Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: derakken
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 449.00
  • Datum start : 25-10-2012 14:03
  • Datum einde : 09-11-2012 14:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 39
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Aquacamping en jachthaven ‘de Rakken’ in Woudsend (Friesland) wordt vernieuwd en verbeterd. Het ligt op unieke locatie tussen Friese meren en dicht tegen het levendige dorp Woudsend; een fantastische plek voor een vakantie of kort verblijf. Dit is een moment om ook de vernieuwing (topfaciliteiten) te laten samenvallen met een vernieuwde huisstijl. Dat kan door het oude logo te moderniseren of (nog beter?) een nieuw strak, niet complex en pakkende logo te maken.
Kernbegrippen: Een groen vakantiepark, water, wind, wolken, zon, actief en toch rustig, varen/zeilen, fietsen, voorzieningen voor kinderen. En: het mooie Friesland.
En dat in een paar penseel- of pennestreken. Wij willen geen landschapje als logo.
De term Recreatiecentrum is verbannen en vervangen door ‘De Rakken’ en ‘aquacamping en jachthaven’ als onderschrift. Voor dat laatste mag ook iets ‘flitsenders’ worden voorgesteld.
De nieuwe huisstijl wordt ook doorgevoerd op de website, het foldermateriaal en de advertenties. Op de website is ook het oude logo te zien. www.derakken.nl

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Op ons park verblijven veel vaste gasten. Deze bezoeken het hele jaar door ons terrein. Ze genieten van het water en de rust. Veelal empty-nesters. In het voor- en naseizoen zien we ook veel mensen uit deze groep bij ons als passant verblijven. Deze groep passanten zouden we graag buiten het hoogseizoen nog meer naar Woudsend willen halen, met goede faciliteiten en comfort.
In het hoogseizoen zijn er ook veel actieve jonge gezinnen aanwezig. Zij worden vooral door het water en de watersportmogelijkheden getrokken. Water en actie zijn dan de kernbegrippen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Vrij

Budget Media
  • Logo & Huisstijl # 134846 voor Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Ons tweede voorstel voor uw logo, we zijn weer erg beneieuwd wat u er van vind. we hebben 3 variaties gemaakt alles kan nog worden veranderd.

      Mvg Mark

    2. Budget Media zegt

      U kunt op het plaatje klikken voor de ware kleurschakering en grote.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 134221 voor Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. derakken zegt :

      We vinden het een mooi ontwerp. Strak, eenvoudig. Het recreatie element vinden we wat lastig te herkennen. Is het mogelijk dat u daar nog eens naar kijkt?

    3. Budget Media zegt

      Het was idd de bedoelling om het zo strak mogelijk te maken wij vinden dat minder meer is, we gaan even kijken of we recreatie minimalistisch kunnen toevoevgen. We komen straks met een tweede voorstel, geen probleem.

      Mvg Mark

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network