ClickCease Ontwerpen van aoxomoxoa - Huisstijl & Logo ontwerp voor jong en ambitieus organisatie-adviesbureau

Huisstijl & Logo ontwerp voor jong en ambitieus organisatie-adviesbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: dalsegno
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 17-11-2010 21:52
  • Datum einde : 03-12-2010 21:52
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 69
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een nieuw logo en huisstijl ontwerp dat:
- aansluit bij onze ambitie en ons organisatieprofiel (jonge ambitieuze adviesboutique);
- toepasbaar is op diverse (online) communicatie uitingen, zoals briefpapier, visitekaartjes, presentatie's e.d.

Bedrijfsomschrijving:

Dal Segno organisatie-advies is een jonge organisatie, gestart per november 2009. We streven met onze klanten naar blijvende prestatieverbetering door bedrijfsbrede sturing op klantwaarde. Onder druk van de publieke opinie staat de klant weer centraal, maar tegelijkertijd vraagt de aandeelhouder om rendement. Sturen op klantwaarde is daarop ons antwoord (Voor meer informatie: www.dalsegno.nl).

Doelgroep:

Onze dienstverlening is primair gericht op alle organisaties die te maken hebben met hoog frequent klantcontact, zoals retail banken, verzekeraars, gemeenten, zorginstellingen (care), telecom- en energiebedrijven.
Dal Segno streeft naar lange termijn relaties met haar klanten: we willen niet met 12 collega's in een dozijn zitten, maar een specifieke dienst leveren op een manier die uniek is voor Dal Segno.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wij willen graag de betekenis van de bedrijfsnaam verwerkt zien in het logo.
De huisstijl moet passen bij de merkwaarden: Deskundig, Ondernemend en Puur (Pure mensen, pure aanpak, pure kennis). Deskundig, ondernemend en puur zijn onze ingredienten voor ”niets is vanzelfsprekend”.

Dal Segno, een Italiaanse term uit de muziek, betekent 'herhaling vanaf het teken'. De speler wordt verondersteld alles vanaf het segno-teken nog een keer te spelen.
Het klantcontact moment is een waardevol goed. De kracht van een succesvolle organisatie komt tot uiting in de waarde van het juiste klantcontact op het juiste moment, iedere keer weer. Dal Segno ('herhaling vanaf het teken') staat voor de kracht van deze herhaling.

aoxomoxoa
  • Logo & Huisstijl # 8072 voor Huisstijl & Logo ontwerp voor jong en ambitieus organisatie-adviesbureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer aoxomoxoa:

      L.S.,
      Het DS symbool is bekend en lijkt me toch de goede aanpak, ondanks dat het voor de hand ligt.
      De oudbolligheid ervan heb ik proberen aan te pakken omdat dit niet bij een modern bedrijf past. Het eerste ontwerp is strak en to the point. In het tweede en derde ontwerp heb ik geprobeerd het menselijke aspect erin te verwerken.

      Met vriendelijke groet, Rik (aoxomoxoa)

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network