ClickCease Ontwerpen van BrunoH - Huisstijl + naam voor een beleggerscoaching

Huisstijl + naam voor een beleggerscoaching

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Instivest
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 405.00
  • Datum start : 19-11-2010 16:12
  • Datum einde : 17-12-2010 16:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een frisse leuke maar ook serieuze naam en uitstraling. Wij werken in deze conservatieve wereld redelijk informeel maar toch zakelijk.

Wat willen we: een nieuwe naam en daaraan gekoppeld een hele nieuwe huisstijl met kaartjes briefpapier logo enveloppen en een website in dezelfde stijl.

Per 1 september ben ik in dit bedrijf toegetreden vandaar dat we nu een nieuwe insteek kiezen. Komend jaar zullen we ook in de media verschijnen.

Degene die het winnende ontwerp maakt mag ook aanschuiven bij een beleggingstraining.

Bedrijfsomschrijving:

Instivest, opgericht in 1997 door André Brouwers, verzorgd exclusieve training en coaching voor en begeleiding van vermogende beleggers. Op basis van jarenlange ervaring met beleggen en beleggers is een uniek training/coachingsprogramma ontwikkeld.

In 2001 richtte wij samen met Alex Vermogensbank de Alex Academy op. Tevens zijn wij nationaal en internationaal actief als spreker en coach van ondernemers.

Zie ook www.instivest.nl

Traditionele beleggingsstrategieën gaan uit van de lange termijn, en richten zich daarbij vaak uitsluitend op een stijgende trend. Ze dekken het risico op beleggingen niet actief af maar geloven dat spreiding voldoende is.

Wij vinden de bestaande strategieën kwetsbaar en hebben onze eigen strategie ontwikkeld. Hierbij willen we op kortere termijn resultaat bereiken door middel van een goede timing en actief risicobeheer. We weten dat beurzen niet alleen stijgen en zijn flexibel om zo te kunnen profiteren van koersbewegingen. Spreiding is logisch maar afdekken van risico’s is beter. Beleggen heeft meer met psychologie te maken dan met economie is onze filosofie.

We stoppen meer energie in volgen van de juiste richting van de beurs dan in het zoeken van de verklaring. We zijn minder geinteresseerd in het waarom, maar meer in het wanneer van de beweging. We accepteren dat we de beurs niet kunnen voorspellen. Wij voorspellen niet wij volgen.

Succesvolle beleggers hebben een consistente aanpak en voeren geen impulsief beleid. Ze denken in termen van low risk opportunities en gaan gedisciplineerd te werk. Zelfbeheersing, risicomanagement en timing is de basis van het succes.

U heeft uw leven lang gewerkt voor uw vermogen, laat de rest van uw leven het vermogen voor u werken.

Doelgroep:

Vermogende klanten ondernemers en ex-ondernemers. Ook hebben wij regelmatig opdrachten van bekende banken. Daarnaast investeren we zelf regelmatig in start ups en bedrijven.

Het gaat voornamelijk om beleggers die op een gedege manier hun vermogen willen gaan beheren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We willen graag vertrouwen uitstralen. We zijn anders dan de grootbanken dus dit willen we ook uitstralen. Betrouwbaar, persoonlijk, betrokken, voor uw vermogen, ondernemerschap, succesvol, coaching, spreken, trainingen, investeren, beurs, AEX, opties, aandelen, strategieen, trading zijn steekwoorden waarvoor we staan.

BrunoH
  • Logo & Huisstijl # 9246 voor Huisstijl +  naam voor een beleggerscoaching  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BrunoH:

      Beste,

      De naam: obsidion (latijn voor investeren, belegging)

      Het logo:
      Kleur: blauw = vertrouwen.
      Schreef lettertype: dit straalt meer vertrouwen uit.

      Subtiel twee streepjes aangebracht aan de letter "o". Streepjes staan voor rechttoe, rechtaan, recht door zee, to the point,... Alsook is het samen met de letter "o" een subtiele verwijzing naar het euro-teken.

      Ook heb ik geopteerd om geen hoofdletters te gebruiken. Dit komt rustiger en onderdaniger over, veel meer bedrijven doen dit tegenwoordig. Voor meer info: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=GUL308VCA.

      De hele huisstijl heb ik nog niet uitgewerkt, omdat eerst het logo op punt moet staan vind ik.

      Het ontwerp kan ook in een ander lettertype of kleur.

      Ook dacht ik aan de naam Facultas. Van faculty wat vermogen wil zeggen. Faculty is ook een club, een groep, een gemeenschap,... Vond dit ook goed passen. Maar hiervoor heb ik nog geen logo.

      Wat denk je?

      Alvast bedankt.

      Creatieve groeten,
      BrunoH

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network