ClickCease Ontwerpen van DutchDesigners - Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen

Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: New on the block
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 27-12-2013 18:22
  • Datum einde : 10-01-2014 18:20
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zijn opzoek naar een huisstijl voor onze range geluidsabsorberende meubelen. Deze meubelen worden gebruikt in kantoortuinen en andere grote ruimtes waar het geluid blijft rondzingen. De meubelen zorgen er voor dat je elkaar weer kan verstaan. Denk hierbij aan wandpanelen, bureaudividers en kamerschermen.

Wat willen communiceren/uitstralen zijn de volgende features.
* MVO gemaakt (sociale werkplaats)
* Duurzame materialen
* Kindertaal
* In 3 stappen tot de oplossing.

Onze merknaam is M.U.T.E. maar de domeinnaam is www.mutesolutions.com. Solutions is dus een subregel.

In de bijlage vind je een plaatjes van Anton, hij is de uitvinder van onze producten. Dit is de manier hoe wij dus willen communiceren. Eenvoudig en simpel met zo min mogelijk tekst zodat je heel snel begrijpt waar het over gaat.

Wat hebben we nodig.

* briefpapier
* visitekaartjes
* Logo
* Offerte

Het logo mag slechts uit 1 kleur bestaan en ook in zwart/wit er goed uitzien.


Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

DutchDesigners
  • Logo & Huisstijl # 286031 voor Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen wedstrijd Klacht indienen
    1. DutchDesigners zegt

      Zoudt u enigzins aan willen geven wat er in uw ogen niet goed aan is? En beter nog: wat u dan wel voor ogen heeft?

    2. New on the block zegt :

      Anneke, ik vind het design wel leuk maar niet wat ik voor ogen heb. Het eerste ontwerp wat ik binnenkreeg was een rondje met een x als mond. De gedachte is dat we in kindertaal gaan communiceren. Dat icoontje zouden we dus kunnen laten leven in onze marketing. Het zegt als beeldmerk ook heel veel.

    3. DutchDesigners zegt

      In eerste instantie vond ik dat ook een mooi logo. Tot ik me realiseerde dat een X op een mond staat voor censuur, gedwongen zwijgen, en onvrijheid van meningsuiting. Zie bijvoorbeeld:
      http://questioncopyright.org/senators-for-censorship
      http://www.clipartof.com/portfolio/beboy/illustration/silenced-yellow-emoticon-smiley-face-with-bandages-1097084.html
      http://www.canstockphoto.com/angel-face-with-wings-12159965.html
      http://www.reportingonhealth.org/blogs/2012/01/25/slap-journal-editor-speaks-silenced-french-physicians

    4. DutchDesigners zegt

      Dat over het gaan communiceren in kindertaal begrijp ik overigens niet.

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network