ClickCease Ontwerpen van Tjeerd van der Velde vormgeving - Huisstijl voor reisorganisatie

Huisstijl voor reisorganisatie

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: nuhr
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 01-11-2012 06:40
  • Datum einde : 09-11-2012 06:39
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 35
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij willen een leuk strak en herkenbare huisstijl voor onze reisorganisatie met het merk nuhr.nl - nuhr.com. Omdat er verschillende afdelingen zijn binnen Nuhr, willen we dat het logo aanpasbaar is. Zo hebben we het onderdeel Nuhrfly, Nuhrtravel, Nuhr travel shops en Nuhr travel bazaar. Daarom zoeken wij naar een logo van Nuhr dat overal herkenbaar is, maar waarbij we de met een eenvoudige toevoeging kunnen aangeven over welk onderdeel we het hebben.

Bedrijfsomschrijving:

Nuhr.nl is een reisorganisatie dat zich vooral heeft gespecialiseerd in reizen naar landen rondom de Middellandse Zee.
Behalve de eigen touroperator - die de reizen organiseert - heeft nuhr.nl ook een drietal eigen reisbureaus. Zeer binnenkort wordt dit aantal uitgebreid naar 15 kantoren met het franchise model.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

onze huidige kleuren (zie nuhr.nl) willen we graag behouden, maar heb je toch een mooi en leuk ander voorstel is deze ook welkom.

Tjeerd van der Velde vormgeving
  • Logo & Huisstijl # 137222 voor Huisstijl voor reisorganisatie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Een voorbeeld van businesscards

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 137194 voor Huisstijl voor reisorganisatie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn deelname. Het concept is geïnspireerd door jullie website. Als globaal beeldicoon, heb ik gekozen voor een navigatie teken, gepersonaliseerd in de Nuhr stijl. Dit vertegenwoordigd jullie werkzaamheden, het navigeren van cliënten naar... Verder heb ik gekozen voor een vriendelijk, zacht lettertype, passend bij de marktniche waar Nuhr zich in beweegt. Door de kleur en bepaalde verhoudingen te behouden, zorgt ervoor dat de behaalde herkenning van uw clienten niet vervalt.

      Ik hoop u geïnspireerd te hebben met dit concept,

      Met een vriendelijke groet,

      Tjeerd van der Velde

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network