ClickCease Ontwerpen van Naoom - In de praktijk

In de praktijk

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: In de praktijk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 27-09-2012 09:48
  • Datum einde : 11-10-2012 09:39
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken een logo + huisstijl wat onze visie uitdraagt.
Wij starten een praktijk waar kinderen terecht kunnen die een steuntje in de rug nodig hebben. Zij hebben problemen op het gebied van leren of sociaal emotionele problemen. Samen met het kind gaan we op zoek naar een oplossing. Hierbij gaan we uit van de eigen kracht van het kind en zoeken in zijn eigen omgeving ( praktijk) naar deze oplossing. Ouders en leerkrachten vormen hierbij een belangrijke partner. De naam van ons bedrijf is: " In de praktijk". Onze missie is: " op eigen kracht". Deze missie willen we boven de naam van ons bedrijf hebben staan. Dus:
Op eigen kracht
In de praktijk

Wij bieden preventieve zorg aan kinderen van 4 t/ m 12 jaar. Onze zorg is vaak kortdurend. Wij ontvangen kinderen zowel in onze praktijkruimte als in de eigen praktijk van het kind. Onze praktijkruimte heeft een open karakter. Kinderen kunnen hier spelen en wij sluiten aan bij hun spel en belevingswereld. Wij werken niet met een spreekkamer o.i.d.
Steekwoorden:
- fris
- jong
- modern
- krachtig
- rustig
- less is more
- kleur

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Naoom
  • Logo & Huisstijl # 128518 voor In de praktijk wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Naoom:

      Geachte in de praktijk,

      Ik vind het idee erg mooi en moest meteen aan een helpende hand denken. Dit is dus ook het idee achter het logo (rechts). In het kinderhandje staat 'op eigen kracht' die word ondersteund door een oudere met 'in de praktijk'. Beide zijn verfafdrukken waardoor ze vrolijk gekleurd zijn, maar ook iets kinderlijks hebben. De handen zijn wel als 2 losse plaatjes van internet afgehaald, dit omdat ik het effect niet kreeg met mijn eigen handen. Ze zijn beide daarna nog wel bewerkt. In de huisstijl staat het logo rechtsboven. links en onder staan verfvegen. Dit is niet al te druk, maar breekt toch weer het witte papier en blijft in dezelfde sfeer van de verfhanden.

      Vriendelijke groet,

      Naomi Baltus

    2. In de praktijk zegt :

      Dag Naomi,
      Bedankt voor je inzending en het aanvullende verhaal. We vinden de naam van de praktijk er echter niet goed genoeg uit springen. Daarnaast willen we in de toekomst ook Leerkrachten en ouders coachen. We willen daarom dat ons logo niet te kinderlijk is. In dr toekomst moet het ook volwassenen aanspreken.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network