Logo en huisstijl voor een moderne eigentijdse uitvaartonderneming

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Hiernumaals
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 12-01-2021 14:35
  • Datum einde : 26-01-2021 00:00
  • Status : Actief
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 56
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij, Jacqueline en Tamara, zijn op zoek naar een stoer logo voor de start van onze eigentijdse uitvaartonderneming. Logo moet goed zichtbaar zijn op een witte achtergrond als huisstijl maar ook bruikbaar zijn voor de nog te ontwikkelen website.

Het gaat om een logo wat stevig en stoer is maar toch warm en toegankelijk en dat zeker niet “truttig” overkomt. We hebben echt niks met bloemetjes, vlinders, veren en vogels zoals je deze vaak bij uitvaartondernemingen in het logo terug vindt.

Het gaat om de bedrijfsnaam : Hierrnumaals
met een ondertekst: bij afscheid

Hiernumaals is de sprong van body en mind naar het hart; van lichaamswijsheid en mindfulness naar hart bewustzijn. Dit klinkt misschien een beetje zweverig, maar dat zijn we juist niet. Onze missie is om de dood meer als onderdeel van het leven te zien i.p.v. iets dat we vooral wegstoppen en niet over spreken en waar we pas mee dealen als het ooit zover is. Het NU uit hiernumaals willen we dus eigenlijk een prominente rol geven.

Belangrijk is dat wij het organiseren van een uitvaart zien zoals je ook een bruiloft of een kraamfeest regelt, meer als een soort ceremoniemeester die het uitvaartevenement stijlvol en creatief vormgeeft en dat recht doet aan hoe iemand als mens in het leven stond. Belangrijk vinden wij het dan ook om de dood meer met het leven te verweven. In het NU als nadenken wat het einde van het leven voor je betekent en hoe je hier vorm aan zou willen geven. En daar willen wij graag onderdeel van zijn. Wij zijn naast uitvaartverzorger tevens gediplomeerd rouw en verliestherapeut, dus wij kunnen zowel emotioneel als praktische mensen bijstaan bij afscheid en verlies.

In de toekomst moet het logo geschikt zijn voor doorontwikkeling in verband met het opzetten van een afscheidshuis/24 uurs kamers in een schaapskooi.

Wij zijn heel benieuwd naar jullie creatieve input voor een pakkend, stijlvol en modern logo.

Veel succes!

Creatieve groet, Jacqueline en Tamara


Bedrijfsomschrijving:
Hiernumaals richt zich op:
- particulieren die een beroep ons kunnen doen om in gesprek te gaan over NIET TRADITIONELE uitvaartmogelijkheden, budget, verzekering en het vastleggen van persoonlijke wensen. (wie ben ik, hoe sta ik in het leven en hoe zie ik mijn eigen afscheid voor me) Wij gaan voor langdurige relaties en het bespreekbaar maken van de eindigheid van het leven zonder dat dit een te beladen onderwerp wordt.
-Organisatie van maatwerk uitvaarten (funeralplanning)
-Rouw en verlies verwerking (breedste zin van het woord)

Doelgroep:
Particulieren, zowel oud als jong. Over het algemeen zal de doelgroep tussen de 40-75 jaar liggen. We richten ons op moderne mensen, die midden in het leven staan en hier enorm van genieten. Op een zeker moment in het leven komen ze in aanraking met rouw en verlies. Bijvoorbeeld door het overlijden van een ouder of bekende maar soms ook door ziekte. Een gegeven in het leven is zeker, namelijk de eindigheid daarvan. Graag willen we hier in een vroegtijdig stadium en dus bij leven samen nadenken over alle manieren waarop je met afscheid nemen om zou kunnen gaan. Want er is veel mogelijk (zowel mentaal als praktisch) dan men weet van heeft.

Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ons afscheidshuis zal in de weilanden zijn, een oude schaapskooi die een moderne inrichting krijgt. We houden van ruw, industrieel, maar wel warm aangekleed. De kleurstelling zal dus iets met de dauw op gras, schapen en ruwe muren en houten balken moeten zijn. (Licht) groen tinten, ecru, bruin, antraciet. Maar ook hier geldt, we willen niet geassocieerd worden met de traditionele uitvaartondernemingen. We hebben een moodboard bijgevoegd ter inspiratie

Bedrijfsomschrijving:


Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Recente Inzendingen
Social Network